• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 23:13:45 följande:
    Tack, men jag tackar nog nej, denna gång.

Anton, jag tror att NG blir lite stött över att hennes ädla bakdel blir kallad för röv. Du får ha överseende NG, han är dansk trots allt.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-10-29 23:16:39 följande:
    Såklart, PM, en dam i nöd är ett kall för mig. Sån är jag....

Jag blir rörd till tårar av din osjälviskhet.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-10-29 23:09:08 följande:
    Älskling !!!

Du har ingen heder som behöver återupprättas, Gumman,Hjärtaditt anseende är precis så stort som det kan vara, det vill säga, så stort som det bara är fysiskt möjligt. 

Du är en Gudinna personifierad, Annelie, du är het som 1 000 Solar, din utstrålnig smälter isberg av enorma dimensioner, du har karisma som ingen annan, den mannen som inte älskar dig, Annelie, förtjänar inte leva. Du är perfekt. Och jag menar vartenda ord. Och det vet du.

Tack, älskling. Hjärta

Och jag vet att du menar varje ord.  

Fast jag blev liknad vid havrefras. Jag kommer nog behöva gå i terapi för detta. 
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 23:01:25 följande:
    Såklart vi är överens, men jag är lite förbluffad! Filmen är helt fantastisk.
    Jag tror att du helt enkelt inte förstår den, det finns ingen annan förklaring. Så det så.

Jag klarar mig Anton, torkar mina tårar och reser mig upp, som en stor flicka. 
    Jag kan alltid sätta på dig i din välformade, mjuka och precis lagom fasta rumpa som kompensation, Maria. Jag är snäll, det vet du....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-10-29 23:19:32 följande:
    Tack, älskling. Hjärta

Och jag vet att du menar varje ord.  

Fast jag blev liknad vid havrefras. Jag kommer nog behöva gå i terapi för detta. 

Kunde varit värre. Du kunde blivit liknad vid müsli.
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-10-29 23:20:08 följande:
    Jag kan alltid sätta på dig i din välformade, mjuka och precis lagom fasta rumpa som kompensation, Maria. Jag är snäll, det vet du....

Rätt så. Det är ett erbjudande hon knappast kan säga nej till.
  • PrimitivMan

BTW jag har startat en ny kampanj att rensa snusket från FL. Var i någon tråd om anuslingus som någon påpekade att sånt snusk inte passade sig på ett familjeforum. Jag höll ju givetvis med om detta. Upp till kamp mot snusk och perversioner!!!

• och
    PrimitivMan skrev 2012-10-29 23:24:58 följande:
    BTW jag har startat en ny kampanj att rensa snusket från FL. Var i någon tråd om anuslingus som någon påpekade att sånt snusk inte passade sig på ett familjeforum. Jag höll ju givetvis med om detta. Upp till kamp mot snusk och perversioner!!!
    Är det du som anmäler inlägg?
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-10-29 23:20:40 följande:

Kunde varit värre. Du kunde blivit liknad vid müsli.
    Ibland är du lite klok, faktiskt. Jag ska försöka se positivt på detta. Solig