• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 22:15:33 följande:
    Få filmer är så bra.
    Ett annat sätt att se på saken vore att säga som det är, Maria. Få filmer är sämre. 

Fel. Ingen film är sämre

Vi skall vara 100 % ärliga i våra recensioner av våra utbyten här, Maria, utan att känna någon som helst typ av hämnd-begär, är vi överens om det ???

Jag anser La Haine vara nåt av den värsta jävla dynga som visats på vita duken, helt i klass men svenska "storm" från 2005. Men jag genomled hela filmen utan paus. Allt enligt överenskommelsen.

Du skall inte bli ledsen nu, jag säger bara min uppriktiga mening, precis som vi kom överens om. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • kapten howdy
    Anton Chigurh skrev 2012-10-29 22:45:22 följande:
    Ett annat sätt att se på saken vore att säga som det är, Maria. Få filmer är sämre. 

Fel. Ingen film är sämre. 

Vi skall vara 100 % ärliga i våra recensioner av våra utbyten här, Maria, utan att känna någon som helst typ av hämnd-begär, är vi överens om det ???

Jag anser La Haine vara nåt av den värsta jävla dynga som visats på vita duken, helt i klass men svenska "storm" från 2005. Men jag genomled hela filmen utan paus. Allt enligt överenskommelsen.

Du skall inte bli ledsen nu, jag säger bara min uppriktiga mening, precis som vi kom överens om.
    Det brukar vara så. Anton. När man ingått i någon form av sorts kontrakt med "andra sidan" man förlorar. Alltid.

Såvida man inte har en baktanke med det.
    Vilket man måste.
     För sin djuriska lust.

För sin överlevnad.
    Men det kanske bara är jag som skriver på fel forum..? Kanske borde jag skriva på linux hemsida ist..?

Vad vet jag?
  • och
    Anton Hjärta, borde inte du återupprätta min heder istället för att dilla om filmer? Kan du inte lägga in det på din lista, någonstans mellan diskussionen du snart ska ha med NG om vilken mascara som är bäst, och punkten där du undrar över hur höga klackar som egentligen är för höga?

Jag tänkte nämligen gå och hämta ett glas vin under tiden. Okej? 
    The hard way is the right way.
  • kapten howdy

Är det bara jag eller ser sköterskan mycket sexigare ut? Birger?

• lille Birger
    kapten howdy skrev 2012-10-29 21:48:31 följande:
    Birger va fan?

Är du sur för att jag inte tackade sist?
    Tror du inte jag uppskattade det?
    Det gjorde jag.
    När mamma var på väg in på toaletten hörde hon ett snyftade inne på Birgers rum eftersom dörren stod på glänt. Mamma öppnade försiktigt dörren och såg att lille Birger satt på sängen inlindad i sin snuttefilt och med tårar rinnandes ned för kinderna. Mamma blev häpen eftersom lille Birger hade varit så munter och trevlig tidigare under dagen. Hon frågade Birger vad som var på tok. Då visade lille Birger de elaka kommentarerna från de stora tjejerna (Och och Agri) för mamma, som sa att dom var väldigt väldigt onödiga.

Mamma tröstade sedan lille Birger genom att krama och räcka honom hans nallebjörn vilket till sist fick lille Birger att känna sig lite bättre till mods. {#emotions_dlg.flower}

• Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-29 22:45:22 följande:

Fel. Ingen film är sämre. 

Såklart vi är överens, men jag är lite förbluffad! Filmen är helt fantastisk.
    Jag tror att du helt enkelt inte förstår den, det finns ingen annan förklaring. Så det så.

Jag klarar mig Anton, torkar mina tårar och reser mig upp, som en stor flicka. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-10-29 22:54:50 följande:
    Anton Hjärta, borde inte du återupprätta min heder istället för att dilla om filmer? Kan du inte lägga in det på din lista, någonstans mellan diskussionen du snart ska ha med NG om vilken mascara som är bäst, och punkten där du undrar över hur höga klackar som egentligen är för höga?

Jag tänkte nämligen gå och hämta ett glas vin under tiden. Okej? 
    Jag har kris! Var är du när jag behöver dig (tacksam över att du är otillgänglig?) Skrikandes
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • och
    lille Birger skrev 2012-10-29 22:58:40 följande:
    När mamma var på väg in på toaletten hörde hon ett snyftade inne på Birgers rum eftersom dörren stod på glänt. Mamma öppnade försiktigt dörren och såg att lille Birger satt på sängen inlindad i sin snuttefilt och med tårar rinnandes ned för kinderna. Mamma blev häpen eftersom lille Birger hade varit så munter och trevlig tidigare under dagen. Hon frågade Birger vad som var på tok. Då visade lille Birger de elaka kommentarerna från de stora tjejerna (Och och Agri) för mamma, som sa att dom var väldigt väldigt onödiga.

Mamma tröstade sedan lille Birger genom att krama och räcka honom hans nallebjörn vilket till sist fick lille Birger att känna sig lite bättre till mods. {#emotions_dlg.flower}

Jag tolkar detta som att du för en liten stund sen hittade en ännu bättre sajt med bilder på stora tantrumpor, och suttig som fastklistrad framför din dator med musen i ena handen och ngt annat i den andra, helt okontaktbar trots bankanden på dörren och rop.

Men eftersom detta inte gör sig lika bra i skrift broderade du ut historien lite, och hoppas nu att alla ska köpa detta istället.

Dock funkade det inte för min del, Birger. Bara så du vet.   
    The hard way is the right way.