• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-29 23:59:51 följande:

Du är ett under av generositet idag. Gör det ont?

Inte så farligt faktiskt
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-29 23:28:44 följande:
    Du kan komma till mig och ligga på min divan?
    Är den minimum 190 centimeter lång. Så kommer jag också. Med lite assistans av dig. Gumman.Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • kapten howdy
    Anton Chigurh skrev 2012-10-30 00:05:19 följande:
    Är den minimum 190 centimeter lång. Så kommer jag också. Med lite assistans av dig. Gumman.Hjärta
    hm.. Du tänker inte på narvalar nu Anton?
  • Anton Chigurh
    kapten howdy skrev 2012-10-30 00:06:09 följande:
    hm.. Du tänker inte på narvalar nu Anton?
    Jag tror inte det, Captain....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-10-30 00:05:19 följande:
    Är den minimum 190 centimeter lång. Så kommer jag också. Med lite assistans av dig. Gumman.

Ursäkta men gick inte den där inbjudan till mig? Jag är bara 172cm så 190cm känns som en överdrift.
    Naughty by nature
  • kapten howdy
    Agridulce skrev 2012-10-29 23:26:59 följande:
    Jag blev kallad troll. Jag behöver terapi.
    Jag har inte blivit kallat troll än.. Rynkar på näsan
    Känner mig så smutsig.
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-10-29 22:08:56 följande:
    Underbara Anton tror att han skall se på möjligheten att extraknäcka hos en av de lite mindre etablerade MMAorganisationerna. 

Jag tycker både dom med likaledes dom utan uniform verkar behöva assistans. Och jag är rent jävlig på att assistera. Fast i ärlighetens namn kommer jag agera enväldig arbetsledare här. Med rätta. Det ser du väl inget fel med. Birger ???
    Anton, jag tror att du skulle passa jättebra som arbetsledare där bara du kan hålla isär och hindra två nakna kvinnor som nyss har vägt in från att börja slåss under stare-downen

.
  • Anton Chigurh

Men jag måste erkänna att jag känner mig en aning seg just nu, ungefär som om jag knullat min AnnelieHjärta nitton  timmar i sträck. Så jag blir nog fan tvungen till att avlägsna mig för kvällen, hoppas jag är ursäktad, mina goda vänner.

Och, så får jag önska samtliga läsare, inloggade såväl som icke inloggade, en vacker natt. 

Och, som vanligt :   lick1.gif till damerna. 

//Anton  

• Agridulce
    kapten howdy skrev 2012-10-30 00:11:02 följande:
    Jag har inte blivit kallat troll än..

Känner mig så smutsig.

Birger kan du smutsa ner kaptenen lite så slipper jag vara ensamt troll här inne.
    Naughty by nature