• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-10 21:56:17 följande:
    Råa, det är högrev. Jag har inte så mkt att lägga i förutom lök och tomatkross annars känns lite trist..
    Mmm...ska du laga mat nu?
    Du borde annars köpa lite grönsaker och göra en gryta UTAN tomatkross...med buljong liksom...du vet? 
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-09-10 21:26:53 följande:
    hmm den ser photoshopad ut
    that´s a wide ass man
    Jo, tänkte detsamma. Midjan och överkroppen ser lite väl tunna ut.

Jag undrar varför hon står med händerna mot väggen. Obestämd
  • Driftwood
    MrsAssault skrev 2011-09-10 21:50:41 följande:
    Vad tror ni? Kan man ha rödbetor i köttgryta? Eller tar de över hela skiten?
    Jadå, borstij kan man laga med kött tex
  • MrsAssault
    Driftwood skrev 2011-09-10 22:08:54 följande:
    Jadå, borstij kan man laga med kött tex
    Oooh det är så satans gott, kanske ska använda de resterande till det imorrn
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-10 21:59:32 följande:
    Mmm...ska du laga mat nu?
    Du borde annars köpa lite grönsaker och göra en gryta UTAN tomatkross...med buljong liksom...du vet? 
    Jag hade redan börjat med grytan, kokade köttet i buljong med lök, vitlök och ingefära men sen hade jag inte så mkt mer att slänga i förutom rödbetor haha men jag hade dem vid sidan om istället, blev gott hittade lite frysta grönsaker och ärter i frysen också!
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-10 23:14:58 följande:
    Jag hade redan börjat med grytan, kokade köttet i buljong med lök, vitlök och ingefära men sen hade jag inte så mkt mer att slänga i förutom rödbetor haha men jag hade dem vid sidan om istället, blev gott hittade lite frysta grönsaker och ärter i frysen också!

Men tummen upp för dig!
    Hur mår magen? 
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-10 23:15:50 följande:
    Men tummen upp för dig!
    Hur mår magen? 
    Magen mår bra! Vi var ute och dansade igår haha
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-10 23:20:43 följande:
    Jaså?
    Gillade han det? 
    han hade inget val! Papi ville visa honom sina moves!
Svar på tråden Trash-tråden