I Blackrose I skrev 2011-09-12 12:45:56 följande:
Tack, förlåt om jag lät spydig i mitt inlägg. Det var inte meningen. Har fastnat i en religion-diskussion och vissa får min blodtryck att stiga. Sorry.
Angående migränen så vänjer man sig efter ett tag. Det sjuka är att det blir en del av en själv till slut. Jag vet inte hur jag ska förklara men när jag sorterar mina tankar så brukar jag ha värken i mitten av huvudet och sortera tankarna på varsin sida av "värken" beroende på om dom är dåliga eller goda tankar. Det blir som en slags spärr i huvudet på mig. Dom få gåger då jag inte känner av värken känns det som om något fattas. Ja, jag vet att det låter sjukt men alla gör vi vad som krävs för att överleva med alla våra brister.
Ingen fara. iom att jag levt så nära migrän (min kompis har haft migrän sedan hon var fem år) så vet jag ganska väl hur det kan vara och för mig var det magiskt att se att hon till slut hittade något som hjälpte henne.
Och du har helt rätt i att vi alla gör vad vi kan för att kunna leva och överleva med våra brister. För sådana har vi förstås allihop!