• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Driftwood skrev 2011-09-10 22:08:54 följande:
    Jadå, borstij kan man laga med kött tex
    Förvånad Min farmor skulle bli knäpp om hon läste det där. Det är den heligaste maten dom har. Inte blanda i saker som inte hör till. Ajabaja.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

MrsAssault

Hoppas allt väl med dig och bebisen. {#emotions_dlg.flower}

• och
    I Blackrose I skrev 2011-09-11 20:26:57 följande:
    Skickar en stor bamsekram. {#emotions_dlg.flower}

*själv har jag legat isängen hela dan efter att ha kräks hela natten (Anfall på gång)*
    Hej Rose!

Hoppas det känns bättre snart, och att anfallet beror på en väldigt rolig helg.  Solig
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-11 20:32:19 följande:
    Hej Rose!

Hoppas det känns bättre snart, och att anfallet beror på en väldigt rolig helg.  Solig
    Hej sötis {#emotions_dlg.flower}

Nej, dessvärre är det min migrän som är på gång igen. mår något bättre nu men det började igår kväll när jag skulle gå och lägga mig och fick mig att lida hela natten tills jag slocknade av utmattning nångång på morgonen. Börjar dock bli bättre. Ville komma upp ur sängen och göra något annat men jag går och lägger mig igen så jag kan komma iväg till jobbet imorgon.

Kram Nalle
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-11 20:26:57 följande:
    Skickar en stor bamsekram. {#emotions_dlg.flower}

*själv har jag legat isängen hela dan efter att ha kräks hela natten (Anfall på gång)*

Tack raring!

Fortfarande förkyld men jobbar som tur är på kontoret idag så det är helt ok ändå.

Har din migrän gått över för den här gången? Har du testat att ta någon medicin dagligen för att motverka anfall? Hade en kompis med migrän från helvetet minst två gånger i månaden, vi hittade en jätteduktig läkare och nu tar hon en tablett om dagen och har migrän kanske varannan månad istället och aldrig lika kraftigt som förr.
  • Yoyna

God  orgon på er föresten! Solig (kan behövas i regnet, öser ner här!)

• Yoyna
    Yoyna skrev 2011-09-12 08:38:34 följande:
    God  orgon på er föresten! Solig (kan behövas i regnet, öser ner här!)

God Morgon menar jag! (Innan någon gör om det till Gott organ...)
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-12 09:31:01 följande:

Hahaha..mmm...
    Någon skulle lätt kunna göra det...

God morgon!   

Jamen eller hur!? Här vet man ju aldrig, folk kan ju missförstå med flit!!!

Puss på dig, hur har du det idag?
Svar på tråden Trash-tråden