• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-09-12 11:08:22 följande:
    koka upp vatten och släng i rejält med timjan. ställ kastrullen på bordet, ställ dig över med en handduk över huvudet ch kastrullen och andas där under. TImjan har antiseptiska egenskaper och är bra mot förkylningen.
    sedan kör du med nässkölj...avsluta med näsdroppar....

Låter intressant, får prva ikväll när jag kommer hem! Just nu kör jag med Alvedon, nässpray och citron.

Men jag vet inte om jag skulle kalla det för utrivning???
  • Aynrand
    Yoyna skrev 2011-09-12 11:18:33 följande:
    Låter intressant, får prva ikväll när jag kommer hem! Just nu kör jag med Alvedon, nässpray och citron.

Men jag vet inte om jag skulle kalla det för utrivning???
    nej ovanbeskrivna behandlingen måste kombineras med annat som innebär mera svett och röd hy...
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-09-12 11:24:18 följande:
    nej ovanbeskrivna behandlingen måste kombineras med annat som innebär mera svett och röd hy...

Det var väl det jag tänkte!!! Oskyldig Lite lamt annars liksom!
  • Driftwood
    I Blackrose I skrev 2011-09-11 20:30:00 följande:
    Förvånad Min farmor skulle bli knäpp om hon läste det där. Det är den heligaste maten dom har. Inte blanda i saker som inte hör till. Ajabaja.
    Ajdå, berätta det inte för din farmor då

Igår lagade jag kheer, förmodligen helt otraditionsenligt det med
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-12 11:38:11 följande:

Ja...

JAAA!
  • Driftwood
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-12 11:38:11 följande:
    Ja...

?
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-12 11:41:58 följande: