• och

Trash-tråden

MrsAssault skrev 2011-09-23 23:54:10 följande:
    Åh herregud hoppas inte mina blir det, jag har 41 nu
    Jag hoppas också att du slipper det, gränsen för damskor går väl där?

• och
    MrsAssault skrev 2011-09-24 19:26:52 följande:
    Eller jo jag bryr mig litegrann, blir irriterad på folk som tycker man ska kunna beställa ett kejsarsnitt bara för att man känner för det och så ska landstinget betala.
    Hej alla

Jag håller med, och så blir jag lite sur när folk inte verkar fattar att det finns en anledning till att barn föds på naturligt sätt, och folk inte inser att det finns medicinska nackdelar för barnet med kejsarsnitt. Självklart ska man använda sig av kejsarsnitt med, men inte för att någon bara känner för det. Det är apjobbigt att föda barn, men det får man liksom ta om man blir gravid, man kan inte bara plocka ut det färdiga barnet helt smärtfritt ur en liten lucka. 
  • och
    MrsAssault skrev 2011-09-25 13:54:16 följande:
    Han kommer imorrn kväll istället, Ryan air lät honom inte flyga utan pass Skrikandes
    Vad tråkigt.

Hur kunde han tappa bort sitt pass?  
  • och
    MrsAssault skrev 2011-09-25 14:57:15 följande:
    Han har inte tappat bort det, han flög dit med norwegian och legitimerade sig med körkort. Man ska ju egentligen inte behöva pass inom schengen, det är bara ryan som är fittiga. Som tur är behöver han inte betala någon biljett eftersom han åkte dit på jobb. Men det finns inga flyg hem förrän imorgon kväll, det är ju tråkigt. Han kommer hem innan min födelsedag iaf, alltid något
    Väldigt dålig stil av dom, jag hade varit vansinnig.

• och
    MrsAssault skrev 2011-09-25 15:08:36 följande:
    Asså igår kväll låg jag på sidan i sängen och plötsligt kände jag hur bebisen vände sig, inget konstigt med det, han vrider och vänder sig lite då och då men den här gången promenerade han på den sidan av magen som låg mot sängen hahaha så jävla söt, jag kände små fotsteg typ Hjärta
    Åh, vad mysigt!

Nästan så att jag blir sugen på en till, det är en härlig känsla. Solig

Vilken vecka var du i?   
  • och

Som jag har sagt tidigare, graviditeten är den enkla biten.

Nej, men man ska räcka till också, och känna att man är en bra förälder. 

• och
    lille Birger skrev 2011-09-25 15:50:35 följande:
    Hej, förlåt för att jag byter ämne.Rynkar på näsan Vet ni om man får slå på tuttarna i kvinnlig kampsport t ex mma?

Byt kanal om det är för jobbigt att titta på.
  • och

God kväll!

Helgen låter lyckad, Rose. 

Din mage är säkert jättefin, Mrs. Men sannolikt tjock.  

Hoppas det går bra i morgon med armen, Yoyna. Hur pass trasigt var den?   

• och
    Yoyna skrev 2011-09-25 20:44:37 följande:
    Hej och!

Tack för att du frågar! {#emotions_dlg.flower} 

Alltså vet du, jag vet egentligen inte. Bad inte att få se röntgenbilderna, ville inte ha den bilden på näthinnan över helgen. Men jag förstår ju att benen inte kan ha legat i en sådan felställning att de låg och skavde mot varann. Armen såg mer böjd ut eller hur jag ska säga... Och det behövs ingen operation utan de ska dra benen i läge med handkraft.   
    Men det låter ju relativt enkelt, ändå. Klart bättre än att behöva öppna och gräva runt. Hon får rimligen både lugnande (Dormicum ger man väl alltid till barn i såna här situationer) och smärtstillande innan. Kommer gå jättebra.
  • och

Dormicum är jätteeffektivt och de flesta brukar inte komma ihåg något av det som hände efteråt.

Svar på tråden Trash-tråden