• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa

Fakk.. hårdisken dör. :( Det blir till att lämna in på lagning. -..-

• Kakaa

Så musik och kaffe, nu PM kan du vara hur snuskig du vill, jag kan ta det! <3

• Kakaa

I hooters frågan står jag som i "Rosa bandet-frågan" 

Tycker det är synd att det inte finns värsta galan för prostatacancer..

alltså, jag tycker det borde finnas en Boner..  

• PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-10-31 08:55:26 följande:
    Oh.. Men söta du, det är för tidigt.. ;(

Jag har redan haft sex med den jag älskar allra mest. Mig själv. En livslång förälskelse. Vi hade lite dirty talk. "Åh så hård och stor din kuk är". Sen förenades jag med mig själv i en skön orgasm. Det var lika skönt för mig som det var för jag. Puss på mig själv. Nästa gång skall jag ta mig själv riktigt hårt.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Kakaa
    PrimitivMan skrev 2012-10-31 09:08:27 följande:

Jag har redan haft sex med den jag älskar allra mest. Mig själv. En livslång förälskelse. Vi hade lite dirty talk. "Åh så hård och stor din kuk är". Sen förenades jag med mig själv i en skön orgasm. Det var lika skönt för mig som det var för jag. Puss på mig själv. Nästa gång skall jag ta mig själv riktigt hårt.
    Oh, vilken lyckost du är! 
  • Kakaa

Jag hade sex med hon den dära kakaa igår.. shit, hon var jätte dåålig.. :( som att pöka en oskuld.. "såhäär man göör?!"

• Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2012-10-31 07:23:10 följande:
    Det finns två sätt att mäta sikt på. ual Range.
    RVR 300m/met vis 150m exempelvis. RVR ger alltid lite bättre siffror än vad meteorologen ser.

Kan ju då säga att det inte är lätt att taxa in till gaten efteråt. Lätt att köra fel. I Milano fick SAS betala dyrt för ett annat plans feltaxning i dimman med 118 döda som följd. 

Som kuriosa så har jag en HUD, Head Up Display, i min cockpit. Den används nästan alltid men speciellt vid dålig sikt. Det är därför som jag kan starta i endast RVR 75m på godkända banor och landa i 200m.

Denna flygdisskussion måste ju vara helt on topic som det sidospår den är

men den kanske tråkar ut de andra?
     Solig
    Det gör den säkert, men jag tycker det är djävulskt intressant, Ulf, å du får ha tack Glad för att du tar dig tid, det är fascinerande hur det fungerar egentligen, att det fungerar, helt jävla otroligt.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Morrn, morrn, morrn...Solig Solig Solig

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.