• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 09:35:33 följande:
    Haha nej PM, jag gillar inte det konceptet.
    Trash. Tro mig, jag är den sista som har något emot viss objektifiering och exponering, men brölande, öldrickande män som dreglar över tuttar är så inte min grej.
    Jag skulle bli så provocerad av att jobba på Hooters att jag nog skulle klappa till någon.

Fast å andra sidan. Män har stirrat på mina bröst i hela mitt liv, borde få betalt för det.
    Lika bra att löpa linan ut o öppna ställen som står för "TITS´N ASS"

Vad skulle ett sådan ställe heta och vad skulle personalen bära för outfits
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Nice Girl Wrong Place

Vad är det för fel på vanliga strippklubbar?
    Hooters är för män som är för "fina i kanten" att gå på strippklubb. Hooters är mer socialt accepterat.

Fast man måste kanske vara man för att fatta. Jag får väldigt lite ut av att visuellt bara se på en man. Naken eller inte.

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 09:35:33 följande:
    Haha nej PM, jag gillar inte det konceptet.
    Trash. Tro mig, jag är den sista som har något emot viss objektifiering och exponering, men brölande, öldrickande män som dreglar över tuttar är så inte min grej.
    Jag skulle bli så provocerad av att jobba på Hooters att jag nog skulle klappa till någon.

Fast å andra sidan. Män har stirrat på mina bröst i hela mitt liv, borde få betalt för det.

Nu har jag bara varit på Hooters en gång men då och där var det inte alls den stilen. Inga brölande grabbgäng som skrek "tits" eller något. Var faktiskt mer som vilken hamburgerbar som helst med undantaget av att det var väldigt vackra servitriser. Men det är möjligt att jag filtrerade bort omgivningarna för jag blev lite betagen i vår servitris som var bland det sexigaste jag sett. Haha mina amerikanska kollegor garvade åt mitt gigantiska leende och föreslog att jag skulle starta Hooters i Sverige.

Jag har varit på strippklubb och finner det faktiskt ganska osexigt.

Du får väl säga det nästa gång någon stirrar på dina bröst. Fortsätt titta men det kostar en hundring
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 09:53:36 följande:
    Vad är det för fel på vanliga strippklubbar?
    Hooters är för män som är för "fina i kanten" att gå på strippklubb. Hooters är mer socialt accepterat.

Fast man måste kanske vara man för att fatta. Jag får väldigt lite ut av att visuellt bara se på en man. Naken eller inte.
    jag har varit på strippklubb en gång...det var i Sverige men upplevelsen var lite deprimerande...några brudar som dansar och män...mkt ensamma män som sitter.....
    nej sex, kåthet upphetsning skall vara positiva känslor.....
    I Holland och Frankrike finns det strippklubbar dit män och kvinnor går dit tillsammans...måste vara mkt bättre så.

Jag upplever Hooters som ganska trash, har inte varit där men hallå...
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-31 09:20:45 följande:
    Jag har drömt sjuka drömmar nästan i klass med "Katter ur rumpen".  jag är inte utvilad.. 
    ja det mins jag....
    vad drog du ur rumpan inatt?
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-10-31 10:11:24 följande:
    ja det mins jag....
    vad drog du ur rumpan inatt?
    Jag sköt älgar i ryssland.. tre skott sen bah föll den ned död.
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-31 10:12:34 följande:
    Jag sköt älgar i ryssland.. tre skott sen bah föll den ned död.
    ok....en jaktdröm....växte du upp på landet?
  • Nice Girl Wrong Place

Ja jag överdrev lite för effekt såklart, men gillar det fortfarande inte.

Strippklubbar finns ju både bra och mindre bra. Personligen gillar jag Spearmint Rhino. Är dock bara bekant med den i London.

• Kakaa
    Aynrand skrev 2012-10-31 10:13:43 följande:
    ok....en jaktdröm....växte du upp på landet?
    Ja.. Jag är en bonnetös från Bergen, Norge.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 10:14:27 följande:
    Ja jag överdrev lite för effekt såklart, men gillar det fortfarande inte.

Strippklubbar finns ju både bra och mindre bra. Personligen gillar jag Spearmint Rhino. Är dock bara bekant med den i London.
    var du där som kund eller strippa?