• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-30 22:44:06 följande:
    Död
    Jag vill påpeka att jag är gourmet på alla de vis. Frågor på det?

Gourmand snarare
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-30 22:35:04 följande:
    I Svea Rike vill jag gärna tro att Marley är mer död än Eddie, fast mindre död än Jesus. Än så länge. 

Vad tror min underbara reflecHjärta ???
    Jag är helt övertygad om att fler svenskar vet vem Bob Marley var, än Eddie Meduza. Jag hade inte hört talas om snubben innan jag blev medlem på FL.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    reflections skrev 2012-10-30 22:48:10 följande:

tyvärr A. i det här fallet tror jag mr M vinner.
    Usch då, är det verkligen illa ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-30 23:01:05 följande:
    Usch då, är det verkligen så illa ???
    Vadå illa?

Marley, inte bara en artist utan en politiskt engagerad världsmedborgare som inspirerade hela samhällen, framför allt sitt eget, VS Eddie Meduza? En snubbe som skriver låtar om runk och knull?

Nu blir vi snart osams Anton. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    reflections skrev 2012-10-30 22:52:06 följande:

ja det stämmer. var ÄR han då?
    Samma ö som Elvis och Tupac?
  • Nice Girl Wrong Place

...Och MJ.

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 22:59:46 följande:
    Jag är helt övertygad om att fler svenskar vet vem Bob Marley var, än Eddie Meduza. Jag hade inte hört talas om snubben innan jag blev medlem på FL.
    Å jag kände till Mr Meduza långt innan jag hörde talas om Bobby....

Seriöst, Maria...såklart har du och reflec rätt, icke desto mindre gillar jag Eddie bättre. Men det är kanske tur det. Att smaken är som röven. Annars hade det bara funnits Eddie. Å inget annat.... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 23:02:01 följande:

Hahaha...

Matolja, jätte könt, prova du oxå kompis! 
    Otroligt förvirrande tråd.Garvar varje gång jag läser den.
    Naughty by nature
  • reflections
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 23:04:59 följande:
    ...Och MJ.

mmm...Ingmar & Majakovskij sitter på nån amnan ö & dividerar. : )