• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-10-31 09:10:13 följande:
    Jag hade sex med hon den dära kakaa igår.. shit, hon var jätte dåålig.. :( som att pöka en oskuld.. "såhäär man göör?!"

Men så trist då. Du får ta och tala ut ordentligt med dig själv och berätta för dig själv vad du gillar.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-10-31 09:08:27 följande:

Jag har redan haft sex med den jag älskar allra mest. Mig själv. En livslång förälskelse. Vi hade lite dirty talk. "Åh så hård och stor din kuk är". Sen förenades jag med mig själv i en skön orgasm. Det var lika skönt för mig som det var för jag. Puss på mig själv. Nästa gång skall jag ta mig själv riktigt hårt.
    påminner mig om ett citat av Woody Allen jag läste en gång, den löd ungefär sådär "att onanera är att ha sex med någon man älskar"
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand

God morgon alla!
    sovit gott?
    det har jag gjort...idag skall jag äntligen hämta ut min bil från verkstaden efter en växellådshaveri...

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Kakaa
    PrimitivMan skrev 2012-10-31 09:16:17 följande:

Men så trist då. Du får ta och tala ut ordentligt med dig själv och berätta för dig själv vad du gillar.
    Ja, jag får ta och göra det någon gång.. 
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-10-31 09:18:21 följande:
    God morgon alla!
    sovit gott?
    det har jag gjort...idag skall jag äntligen hämta ut min bil från verkstaden efter en växellådshaveri...

Lät dyrt
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Kakaa

Jag har drömt sjuka drömmar nästan i klass med "Katter ur rumpen".  jag är inte utvilad.. 

• Nice Girl Wrong Place

Haha nej PM, jag gillar inte det konceptet.
    Trash. Tro mig, jag är den sista som har något emot viss objektifiering och exponering, men brölande, öldrickande män som dreglar över tuttar är så inte min grej.
    Jag skulle bli så provocerad av att jobba på Hooters att jag nog skulle klappa till någon.

Fast å andra sidan. Män har stirrat på mina bröst i hela mitt liv, borde få betalt för det.

• Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-10-31 09:20:17 följande:

Lät dyrt
    som tur är så pröjsar försäkringen...jag pungar ut med självrisk...
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 09:32:17 följande:
    Godmorgon fina Aynrand!
    God morgon Snygging