• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-30 23:06:12 följande:
    Å jag kände till Mr Meduza långt innan jag hörde talas om Bobby....

Seriöst, Maria...såklart har du och reflec rätt, icke desto mindre gillar jag Eddie bättre. Men det är kanske tur det. Att smaken är som röven. Annars hade det bara funnits Eddie. Å inget annat.... 
    Ok nu är vi kompisar igen. Gravid{#emotions_dlg.flower}
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    reflections skrev 2012-10-30 23:06:55 följande:

mmm...Ingmar & Majakovskij sitter på nån amnan ö & dividerar. : )
    Haha ja det skulle vara väldigt kul
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 23:04:11 följande:
    Vadå illa?

Marley, inte bara en artist utan en politiskt engagerad världsmedborgare som inspirerade hela samhällen, framför allt sitt eget, VS Eddie Meduza? En snubbe som skriver låtar om runk och knull?

Nu blir vi snart osams Anton. 
    Har jag svårt å tänka mig. Du älskar ju mig på riktigt nu, Maria, förresten skrev Eddie om brännevin också, inte bara runka och knulla. Bara så du vet.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 23:07:20 följande:
    Ok nu är vi kompisar igen. Gravid{#emotions_dlg.flower}
    Visste jag väl......elvis1.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-30 23:06:27 följande:
    Otroligt förvirrande tråd.Garvar varje gång jag läser den.
    TS fattade nog inte att det skulle stå "trådstartaren" efter "anonym" när han skrev haha!
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-10-30 23:09:44 följande:
    Har jag svårt å tänka mig. Du älskar ju mig på riktigt nu, Maria, förresten skrev Eddie om brännevin också, inte bara runka och knulla. Bara så du vet.....
    Nej jag gillar inte inflationsord. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 23:11:31 följande:
    ???
  • oOOo  oOOo
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 23:10:47 följande:
    TS fattade nog inte att det skulle stå "trådstartaren" efter "anonym" när han skrev haha!
    Språket var ju inte någon giveaway
  • Agridulce
    oOOo oOOo skrev 2012-10-30 23:17:28 följande:
    Språket var ju inte någon giveaway
    Inte på något vis. Obestämd
    Hoppas bara att TS skriver lite till. Obetalbart språk.
    Naughty by nature
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 23:11:31 följande:
    Jaja, skit i'att, du vet jag håller med dig, när vi snackar allvar