• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa

Nej, göra mer kaffe och sedan försöka tagga upp sig.

• Kakaa
    Agridulce skrev 2012-11-01 15:19:27 följande:
    Äh du kanske bytt ut dem mot något mycket intressantare?
    Hästuppfödning, jag säljer ju dem efter ett tag. ;D
  • Kakaa

När kan man börja klassa någon som "stalker"?

• Agridulce
    Kakaa skrev 2012-11-01 15:22:26 följande:
    När kan man börja klassa någon som "stalker"?
    Efter ett mail typ.
    Naughty by nature
  • Kakaa
    Agridulce skrev 2012-11-01 15:47:17 följande:
    Efter ett mail typ.
    Hahaha.. okej. 
  • Agridulce
    Kakaa skrev 2012-11-01 15:48:11 följande:
    jag skall aldrig maila någon utav er.. :(
    Naturligtvis ska du det. 
    Alltid hemtrevligt med en personlig stalker. Iaf om de är så trevliga som du.

Annars finns det andra stalkers på FL som inte klarar av ett nej som jag skulle vilja spika upp hängandes i pungkulorna i taket. 
    Naughty by nature
  • Kakaa
    Agridulce skrev 2012-11-01 15:51:05 följande:
    Naturligtvis ska du det. 
    Alltid hemtrevligt med en personlig stalker. Iaf om de är så trevliga som du.

Annars finns det andra stalkers på FL som inte klarar av ett nej som jag skulle vilja spika upp hängandes i pungkulorna i taket. 
    haha aww, jag är trevlig! Kyss Nu blev jag glad!
  • Kakaa

jag mailar sällan.. jag har ju inget direkt privat att ta med någon utav er :)

• Agridulce
    Kakaa skrev 2012-11-01 15:55:36 följande:
    jag mailar sällan.. jag har ju inget direkt privat att ta med någon utav er :)
    Skicka snuskiga tuttmess till PM och rumpmess till Aynrand så blir de glada.
    Naughty by nature