• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    och skrev 2012-11-01 16:14:57 följande:
    Bra fråga!

Prinsessan Havrefras har bestämt sig för att gå på picknick. Hon har fått med sig en liten korg med mat( ngn som är mer matintresserad kan få fylla i vad den innehåller), och prinsessan har hittat en fin glänta i skogen där hon har lagt ut en filt och satt sig ner. När hon har ätit upp blir hon väldigt, väldigt mätt och bestämmer sig för att ta en tupplur i solen.

Fast när hon vaknar är hon inte längre ensam.

Så långt har jag kommit. Jag tycker jag har jobbat på ganska bra här faktiskt.     
    Du har därmed gjort dig förtjänt av en besinningslös fylla.
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-01 19:36:41 följande:
    Så har man avverkat gourmetmiddag (nåväl) med vin på IKEA. Märklig känsla att lulla runt där lite tipsy. Men det gjorde ju genast stället lite mer uthärdligt.
    Du är väldigt ofta på IKEA...
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • ulfsas
    Agridulce skrev 2012-11-01 19:36:41 följande:
    Så har man avverkat gourmetmiddag (nåväl) med vin på IKEA. Märklig känsla att lulla runt där lite tipsy. Men det gjorde ju genast stället lite mer uthärdligt.
    Jag som var på IKEA nyss också. Jag åt men fick dricka lingondricka för att jag körde bil.....rätt jobbigt men nu i egen takt utan att släpas runt av xetGlad
    Man, 192 cm, 48 år, Sundbyberg, singel ;)
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-11-01 17:26:23 följande:
    Sen undrar jag, Älskling,Hjärta om det tillstötte några problem när du läste inlägget ???
    Nej. Inga alls.
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-01 19:38:13 följande:
    Du är väldigt ofta på IKEA...

Fast oftare lullig än på IKEA tror jag . Fast jag håller nog med, man behöver vara lite lullig för att stå ut med att vara på IKEA.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Yoyna

Agri: säger som NG, varför detta nyfunna intresse för IKEA-restaurangen?

• och
    lille Birger skrev 2012-11-01 19:37:03 följande:
    Du har därmed gjort dig förtjänt av en besinningslös fylla.
    Tack! Jag kan inte annat än att hålla med. Skål

Nästa kapitel, där hon vaknar till och upptäcker att alla bybor står runt omkring henne i en ring kommer blir jobbigt att skriva. Särskilt som de pratar ett obegripligt språk och är förfärligt oförskämda gentemot henne. 
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-01 19:42:21 följande:

Fast oftare lullig än på IKEA tror jag . Fast jag håller nog med, man behöver vara lite lullig för att stå ut med att vara på IKEA.
    Ja IKEA är en pärs.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • och
    Yoyna skrev 2012-11-01 19:33:34 följande:
    Åh, hej och! Ja, det är ok men tidsmässigt var det bättre förr...

Hur har du det?
    Samma här ungefär.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-11-01 19:27:32 följande:
    BJ: jag tycker att Hello Kitty är ok men vi har överdoserat henne här hemma så jag är lite less. Men hon är säkert en trevlig vän för nallen.
    Ja nallen verkar vara kär i henne. Skäms