• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger

Nallen hittade en kärna i sin clementin. Nalle Nu vill han odla ett clementinträd av kärnan.

• Yoyna

BJ: jag tycker att Hello Kitty är ok men vi har överdoserat henne här hemma så jag är lite less. Men hon är säkert en trevlig vän för nallen.

• och
    Yoyna skrev 2012-11-01 19:19:22 följande:
    Och!! Kom hit!
    Hej sötnos!

Allt bra? 
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    reflections skrev 2012-11-01 19:07:29 följande:

njaaaa...enligt forskning max ETT glas hehe...; )
    Ett, två...en flaska. Same same...
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-11-01 19:17:27 följande:
    Så då kan vi vara ense om att PM skickar ett glas rött till mig och ett till NG, Kakaa shotar fönsterputs och så får vi alla en skön och hälsosam kväll?

Skicka vin? Nej men jag kan servera det ifört ett höftskynke. Men inget tafsande. Jag är en respektabel man.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-01 19:30:12 följande:
    Hej sötnos!

Allt bra? 
    Hon har nyss bytt olja i Valtran, tror fan att allt är bra......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Yoyna

Åh, hej och! Ja, det är ok men tidsmässigt var det bättre förr...

Hur har du det?

• Yoyna

Anton: Jo men jag kräver lite mer än ett väl genomfört oljebyte. Även om det iofs kan vara väldigt tillfredsställande

• Yoyna

PM: jag är en respektabel (och lydig) kvinna så självklart inget tafsande. Det är under min värdighet!!!

• Agridulce

Så har man avverkat gourmetmiddag (nåväl) med vin på IKEA. Märklig känsla att lulla runt där lite tipsy. Men det gjorde ju genast stället lite mer uthärdligt.