I Blackrose I skrev 2011-08-30 14:45:59 följande:
Jag går aldrig ut genom dörren utan att märkera ögonen. Kan skita i allt annat men eyeliner och ögonpenna ska jag ha.
Jag passar inte i kort hår. Ser helt koko ut. Har alltid haft långt hår och lär inte klippa av mig håret. Om inget annat så lär maken få fnatt.

hahahah min mamma gick inte ut utan mascara förr även om hon så bara skulle kissa hunden kl 05 och inte en jävel var vaken
Sen blev hon som jag är nu, för praktiskt

Nu är hon sådär chick och ganska feminin, ibland undrar jag om en ailien tagit min mamma. Kvinnan som gick i flanellskjortor och jeans är som spårlöst borta

Eller så är de jag som tagit över med min jeans, t-shirtar, munktröjor och gummiskor

För det är vad jag helst går runt i! Alternativt linne under munktröjan då.
Jag är så icke feminin att jag ibland nästan skäms, om jag bara hade haft vett på det.
Jag passar nog i det mesta eller folk säger det iaf. Men kort är praktiskt, samtidigt så är det opraktiskt för man måste klippa sig ofta eller iaf jag om ja skall ha någon frisyr alls, det växer som ogräs, självklart, hår och naglar växer som ogräs på mig! Men min frisör sen 12 år tillbaka har rätt god koll på precis hur lat jag är och hur lite tid jag vill lägga och brukar lösa det väl, han får alltid fria händer, det är bara hår för mig, inget livsavgörande alls, det växer ut.
Den dagen en man lägger sig i hur jag ser ut är den dagen han på allvar kan packa och dra och mer eller mindre dra åt helvete.

jag ser såklart ut som jag trivs och mår bäst med duger inte det så finns det inget mer att snacka om. Kan förklara varför jag är singel

När jag träffade Frejas pappa första gången så var jag rakad faktiskt, hade kanske 2-3mm hår på skallen, så de lär ju egentligen knappast vara håret som är det stora som avgör