Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Trash-tråden

Binary skrev 2011-08-30 18:59:33 följande:
    Åh, tro mig. En helkväll med helkroppsmassage med väldoftade oljor efter ett varmt bad ackompanjerad med iskallt vitt vin och du kommer att känna dig väldigt feminin.

Tro mig, en helkväll med värmande starka armar och händer kan få den extremt kvinnliga sidan att krypa fram
    Gahh som smältande guld i mina öron och varmt vax i någons händer. Hjärta tror jag sagt det förr men kan du inte klona dig och skänka klonen till mig i julklapp???? Jag vill ha en man med din form av hjärna.

Jo alltså jag är inte ofeminin så, bara sminkar mig inte, traskar inte runt i kjol och sånt där, det är bara inte min grej, funkar väl några gånger om året förutom vid kalas då jag såklart kan offra mig och stila till mig ibland.
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 19:29:47 följande:
    Ja det kan vara tricky det där faktiskt...
    MrsAssault skrev 2011-08-30 19:16:46 följande:
    Fyfan vad gott, kan du komma hit och laga mat, pls? Karlarna lagar ju mat nu när jag är trött och tjock men jag tycker inte om det
    Jaaaa jag kommer genast! Vad lagar de för mat? Afrika-mat? Fufu? Grytor med okra?
    Jag får träna, antar att övning ger färdighet även där, jag har bara gjort det 5-6 gånger kanske och tre av de gångerna så hamnade det i hundens skål, för det i min värld var oätligt!
  • HäckHäxan
    MrsAssault skrev 2011-08-30 19:37:59 följande:
    I wish! Alltså min man kan laga rätt bra mat, men han är lat och busy hela tiden så det blir brorsan som får laga oftast och hans mat är vidrig. Det är han som lagar fiskspaghetti och typ oätliga grytor..
    ahhaha stekt panerade fiskbitar och spagetti?

I would love it eller iaf om han lagar det så bra som kvinnan i familjen från ukraina som bodde hos mig gjorde. Jag tackade ja av artighet och tänkt shit detta går aldrig och så var det asgott!
  • HäckHäxan
    Binary skrev 2011-08-30 19:40:35 följande:
    umm ...
    *Erbjuder ungsstekt fläskfile späckad med vitlöksstekta champinjoner, potatisgratäng och bearnaisse*
    Tungan ute *dog*
  • HäckHäxan
    Binary skrev 2011-08-30 19:37:37 följande:
    jag lever i princip på nikotin och koffein just nu tyvärr
    Oskyldig Det gör ju absolut inte jag Jämt! Kaffe cigg, cola snus, kaffe cigg cola snus.

OCh just idag kom jag ihåg att köpa hem kaffet jag glömde igår, men vem tror du glömde köpa cigg och inte kan jag ta mig någonstans. Jag saknar mina toyboys, var de tvungna att skaffa flickvänner och bli vuxna  Skrikandes Jävla skit!
  • HäckHäxan
    Binary skrev 2011-08-30 19:47:05 följande:
    Men man kan ju ha så trevligt med kjolar .. om man har rätt saker under.
    www.vuxen.se/wireless-venus-butterfly-purple-...
    hehe jag fick på en sån utanpå brallorna en gång på sexparty, trodde jag skulle ramla ihop. Den råkade vara på max och inte min när hon satte på den.. Oj oj som vi skrattade...
  • HäckHäxan
    MrsAssault skrev 2011-08-30 19:49:42 följande:
    Nej herregud! Om han gjorde det skulle jag vräka i mig! Han blandar spaghetti med makrill, sån där på burk i tomatsås. Ibland tonfisk på burk också, och så kokar han spaghettin tills den är gröt och geggar ihop allting
    Mehhh Kräks *urk* ja det var ju nått helt annat!
  • HäckHäxan
    Binary skrev 2011-08-30 19:49:22 följande:
    Jag lagar inte mat ofta, eftersom jag är en av dom där personerna som tar en jäkla tid på mig
    att laga mat. Jag är fullkomligt värdelös på halvfabrikat dessutom. Så, Lady T står mestadels för maten här
    hemma, om det inte är helg och jag får ha köket för mig själv, men resultatet brukar vara värt det
    ahhaha när jag var sambo så såg vårt kök ut som en krigszon varje dag, för han lagade mat, gudomligt god mat, men noll förmåga att liksom skölja ut nån bunke eller så, bara staplade allt på hög. Men maten den var god den

jag är inte mkt för halvfabrikat heller, tror de enda jag gillar är falukorv och det har jag älskat sen jag var spädbarn.
  • HäckHäxan
    Binary skrev 2011-08-30 19:49:52 följande:
    *har bilnycklarna i handen, men ungarna sover*
    Damn! Tack för tanken iaf
  • HäckHäxan
    Binary skrev 2011-08-30 19:51:38 följande:
    Damen jag bor ihop med klarar inte kraftiga klitorisvibbar alls, men hon har andra sweet spots :-P
    Då är vi lite lika eller jag klarar liksom inte direkt kontakt, bredvid och runt om fungerar fint, men rakt på blir direkt avtändande för det mesta.
Svar på tråden Trash-tråden