• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-11-08 21:51:33 följande:
    Du menar att jag vet exakt var jag skall klappa till med basebollträt för att tillfoga maximal smärta. Älskling...Hjärta
    Är vi lite svartsjuka här möjligen?
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-08 22:15:10 följande:
    Är vi lite svartsjuka här möjligen?
    Inte alls, Gumman,Hjärta vore det svartsjuka inblandat överlever inte förövaren. Det vet du så väl. Fulla blomsterrabatter å allt det där....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-11-08 22:18:29 följande:
    Inte alls, Gumman,Hjärta vore det svartsjuka inblandat överlever inte förövaren. Det vet du så väl. Fulla blomsterrabatter å allt det där....
    Bara rädsla för konkurrens med andra ord?

Du skulle kunna skicka en bild med kanske? Eller ska du bara sitta där och sura? 
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-11-08 21:51:33 följande:
    Du menar att jag vet exakt var jag skall klappa till med basebollträt för att tillfoga maximal smärta. Älskling...Hjärta
    Mitt på klitoris!
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-08 22:34:42 följande:
    Bara rädsla för konkurrens med andra ord?

Du skulle kunna skicka en bild med kanske? Eller ska du bara sitta där och sura? 
    Gumman,Hjärta du vet att jag aldrig surar, men har inte du fått bilder av mig vad du behöver ???

Jag kanske bör påminna om vem som ligger lite efter i leverans av diverse bildmaterial !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger

Nallen och jag har ätit hamburgare idag. Nalle

Jättesmaskigt var det! Tungan ute

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-09 07:49:01 följande:
    Godmorgon
    Morrn.shiny.gif Är det bättre idag, Maria ???
  • Nice Girl Wrong Place

Nej det är det inte men det funkar.
    Så länge man inte har feber är man inte sjuk i min bok

I kväll ska jag se vad förkylningen tycker om rom!

Hoppas allt är bra med dig Anton

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-09 09:31:12 följande:
    Nej det är det inte men det funkar.
    Så länge man inte har feber är man inte sjuk i min bok

I kväll ska jag se vad förkylningen tycker om rom!

Hoppas allt är bra med dig Anton
    Kunde inte va bättre.... eller jo, jag hade gärna haft Annelies läppar runt mitt organ just nu. Men annars är det bara bra.  

Och var nu inte så jävla feg, blanda till det jag tipsade om igår, du kan lösa även vanlig Alvedon i vatten, krossa den riktigt innan, du får koncentrerade dig så¨du inte sväljer. Och Maria, skulle du svälja är det inte svavelsyra du har i munnen. Prova nu mitt tips, du kan inte gå runt med halsont en dag till.

Krya på dig, Maria....Glad