• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-08 14:15:16 följande:
    Din länk funkar inte..
    Tack Anton
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-08 14:25:44 följande:
    Tack Anton
    Du vet jag älskar dig....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och

Jag kunde inte klicka på din länk förut Birger. Men den var säkert jättefin som vanligt?

Idag har jag mindre ont i halsen om någon är intresserad. Dessutom har det slutat regna.

Ja, och jag har fått en kukbild!!! Jag ska fira detta med ett glas vin i kväll tror jag. Skål

ps Den var inte vårtig om någon undrar.     

The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-11-08 15:45:12 följande:
    Jag kunde inte klicka på din länk förut Birger. Men den var säkert jättefin som vanligt?

Idag har jag mindre ont i halsen om någon är intresserad. Dessutom har det slutat regna.

Ja, och jag har fått en kukbild!!! Jag ska fira detta med ett glas vin i kväll tror jag. Skål

Jag är glad för din skull att du fått en kukbild Solig.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-11-08 15:56:07 följande:

Jag är glad för din skull att du fått en kukbild Solig.
    Tack.

Nu kan jag se positivt på vad som komma skall. Det finns med andra ord omtänksamma människor som tänker på andra och vill att de ska få det som de förtjänar. Solig 
  • lille Birger

Lille Birger har fått en rumpbild också. Glad

Stor rumpa. Tungan ute

• och
    lille Birger skrev 2012-11-08 16:06:34 följande:
    Lille Birger har fått en rumpbild också. Glad

Stor rumpa. Tungan ute
    Vad roligt!

Rysk till och med?  
  • lille Birger
    och skrev 2012-11-08 16:08:10 följande:
    Vad roligt!

Rysk till och med?  
    Engelsk tror jag hon var. Cool

www.familjeliv.se/Forum-4-188/m67461534.html  Och, när jag läste meningen "Barnet stod och tjuvtittade på mig när jag klädde av mig till underkläder" kom jag och tänka på dig och Nallen. Nalle
  • Aynrand
    och skrev 2012-11-08 15:45:12 följande:

Men gud vad kul...jag började bli lite orolig för dig Och, du kändes lite desperat och bitter.....

låt oss be en bön för dig "Må det regnar mängder av kukar över dig vännen!...halleluja"
    {#emotions_dlg.djavulsk}
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell