• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2012-11-08 16:06:34 följande:
    Lille Birger har fått en rumpbild också. Glad

Stor rumpa. Tungan ute
    Rysk och svettig
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-08 18:39:13 följande:
    Jag mår apa! jag vill ha saltlakrits
    Vad är det med dig vännen?
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-08 15:45:12 följande:
    Jag kunde inte klicka på din länk förut Birger. Men den var säkert jättefin som vanligt?

Idag har jag mindre ont i halsen om någon är intresserad. Dessutom har det slutat regna.

Ja, och jag har fått en kukbild!!! Jag ska fira detta med ett glas vin i kväll tror jag. Skål

ps Den var inte vårtig om någon undrar.     
    Jag vet inte vad jag skall tycka om detta, men okej. Skål för helvete då....drink.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place

Aynrand!

Du är underbar

Bara så. 

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-08 21:13:12 följande:
    "Hey Ive just meet you, but Im pregnant, and it´s you´r baby, maby!" Carly Rae Jepsen – Call Me Maybe

Haha :)
    På riktigt!?!?!?!?!?!  

GravidGravidGravid 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-08 21:13:12 följande:
    "Hey Ive just meet you, but Im pregnant, and it´s you´r baby, maby!" Carly Rae Jepsen – Call Me Maybe

Haha :)
    Hur känns det?
  • och
    Aynrand skrev 2012-11-08 21:04:33 följande:
    Men gud vad kul...jag började bli lite orolig för dig Och, du kändes lite desperat och bitter.....

låt oss be en bön för dig "Må det regnar mängder av kukar över dig vännen!...halleluja"
    {#emotions_dlg.djavulsk}
    Tack!  {#emotions_dlg.flower}

Jag hoppas alla är bra på att be, jag vet ju att tex Anton är väldig duktig på knä, men är lite mer osäker på vissa andra här inne. 
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-08 21:41:26 följande:
    Tack!  {#emotions_dlg.flower}

Jag hoppas alla är bra på att be, jag vet ju att tex Anton är väldig duktig på knä, men är lite mer osäker på vissa andra här inne. 
    Du menar att jag vet exakt var jag skall klappa till med basebollträt för att tillfoga maximal smärta. Älskling...Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-08 21:11:59 följande:
    Aynrand!

Du är underbar

Bara så. 
    oh tack NG!
    Det är du med
    {#emotions_dlg.djavulsk}Skål