• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    ulfsas skrev 2012-11-10 21:00:43 följande:
    Mycket snyggtOskyldig

Hur gammal är damen idag då?
    Nej jag skojade, jag är 31.
    Bilden togs speciellt för tråden så jag har inte hunnit bli mer än några timmar äldre. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-10 22:01:09 följande:

Haha. Går det bra för dig att posta länkar ?

Du verkar ha blivit utsedd till Miss Sizequeen på FL av någon anledning. Iaf av herr kukångest.
    Ja men alltså jag kan säga "prutt" så skriver han "du föraktar män med liten kuk".
    Har du läst tråden om hur stor kuk kvinnor skulle vilja ha om de var män?
    Förbluffande.

Jag tänker inte sitta och förneka att en stor kuk är väldigt nice. Men avgörande? Nej, på inget sätt alls.
    Det säger ingenting om mannens sexuella förmåga. 

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-10 22:03:47 följande:
    Ja men alltså jag kan säga "prutt" så skriver han "du föraktar män med liten kuk".
    Har du läst tråden om hur stor kuk kvinnor skulle vilja ha om de var män?
    Förbluffande.

Jag tänker inte sitta och förneka att en stor kuk är väldigt nice. Men avgörande? Nej, på inget sätt alls.
    Det säger ingenting om mannens sexuella förmåga. 

Ja jag vet. Han resonerar så alltid. Spelar ingen roll vad någon säger.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-10 17:13:37 följande:
    Du har också bra musiksmak!

Så skönt när 'och" och "Anton" inte länkar musik! 
    Fast i ärlighetens namn har jag ett
    "> riktigt bra tips
    , bara ni lyssnar färdigt...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-10 22:12:06 följande:

Ja jag vet. Han resonerar så alltid. Spelar ingen roll vad någon säger.
    Stabilt.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-10 22:14:45 följande:
    Fast i ärlighetens namn har jag ett
    "> riktigt bra tips
    , bara ni lyssnar färdigt...
    Tänker inte lyssna.
    Du har fruktansvärd musiksmak!

Jag har inte fått tillbaks min dator än förresten.
    Någon får gärna ringa ett anonymt och myndigt samtal till SIBA. 
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-10 14:24:50 följande:
    Anton, bra att du kom! Jag undrar vad tycker du om denna tjejen:

?
    Fin, Birger, som alltid är det 100 % kvalité när det kommer från dig
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-10 22:16:11 följande:

Tänker inte lyssna.

Du har fruktansvärd musiksmak!

Jag har inte fått tillbaks min dator än förresten.
    Någon får gärna ringa ett anonymt och myndigt samtal till SIBA. 
    Va fan då "tänker inte lyssna" jag tvingas under hot om synnerligen svår kroppsskada lyssna på dina förbannade länkar till Jill, så ta du och klicka på min länk, MARIA. Och det genast. Annars blir jag förbenad...
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-11-10 22:25:54 följande:
    Va fan då "tänker inte lyssna" jag tvingas under hot om synnerligen svår kroppsskada lyssna på dina förbannade länkar till Jill, så ta du och klicka på min länk, MARIA. Och det genast. Annars blir jag förbenad...
    Du klickar ju inte ens på mina!

Nej, jag klickar inte.