• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-12 18:46:34 följande:
    Mmmmm..... saker och ting borde uppdateras. Ellerhur??? Kanske belönas med en nipslip el nåt.
    Jag har fantastiska bilder som borde upp där.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2012-11-12 19:00:47 följande:
    Fast du har ju sett den bilden.

Har du någon gång kombinerat höga klackar med mjukisbyxor?

Jag äger faktiskt inga mjukisbyxor.
    Men om jag gjorde det...

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-11-12 19:00:47 följande:
    Fast du har ju sett den bilden.
    Har jag? Tänk på att tant är gammal och dement.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-12 19:01:43 följande:
    Jag har fantastiska bilder som borde upp där.
    Jag är helt övertygad om det och det borde vara spöstraff på dig som inte delar med dig.
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-12 19:04:45 följande:
    Jag är helt övertygad om det och det borde vara spöstraff på dig som inte delar med dig.
    Då fortsätter jag att inte dela med mig då.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-11-12 19:04:03 följande:
    Har jag? Tänk på att tant är gammal och dement.
    Tror faktiskt att du till och med har bilden på datorn.

• lille Birger
    Agridulce skrev 2012-11-12 19:04:45 följande:
    Orättvist tycker jag, att hennes rumpa straffas för vad hennes hjärna hittar på! Rynkar på näsan
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-12 19:06:43 följande:
    Då fortsätter jag att inte dela med mig då.
    Tänk jag visste det....... men jag har tillgång till så roliga leksaker så jag föreslår att du visar så lovar jag att belöna dig därefter.
    Naughty by nature
  • straight arrow
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-12 19:30:54 följande:
    Haha så du hotar med stryk och sedan belöning för att få lite snusk eh
    Allt för att få snuska sig, ja. Vad kan jag erbjuda i utbyte som överträffar Agri undrar jag nu... *tänker*
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience