• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-12 17:56:43 följande:
    Här är en bild:

Glad
    Min rumpa är större. :<
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-11-12 17:56:30 följande:
    just ´nu sa NG till mig (i telefonen) att hon är respektabel
    Jag dööööööör...... och jag är pinnsmal och 24 år.
    Naughty by nature
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2012-11-12 17:56:43 följande:
    Här är en bild:

Glad
    bra jobbat Birger..tjejen intill verkar vara en s.k anal-tekniker eller mean den första är anal artist...hennes jobb är att förbereda rumpan
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-11-12 17:57:22 följande:
    Åh nej!!!! Berätta inte det för kukångestmannen för då kanske han börjar gråta.
    det är synd om honom
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-11-12 18:01:54 följande:
    Jag dööööööör...... och jag är pinnsmal och 24 år.
    haha
    btw den bild du eftertraktar finns i en viss sluten tråd har jag hört
  • lille Birger
    Kakaa skrev 2012-11-12 17:24:35 följande:
    Birger, när får jag se din rumpa? jag längtar och trånar men aldrig.. *pustar och frustar*
    Det finns faktiskt en nakenbild på mig tidigare i tråden. Dock syns inte rumpan alls på den.
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-11-12 18:04:52 följande:
    haha
    btw den bild du eftertraktar finns i en viss sluten tråd har jag hört
    Jag vet. Men jag är girig och vill ha mer. Dessutom fattar jag fortfarande inte vad det där "ovanpå" är för något.
    Naughty by nature
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-12 17:57:20 följande:
    Haha sluta skriver du i tråden när du pratar med mig?!?!
    Är du duktig?
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-11-12 18:07:21 följande:
    Det finns faktiskt en nakenbild på mig tidigare i tråden. Dock syns inte rumpan alls på den.
    WHAT????? Förvånad
    Naughty by nature
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-11-12 18:10:37 följande:
    Jag vet. Men jag är girig och vill ha mer. Dessutom fattar jag fortfarande inte vad det där "ovanpå" är för något.
    och jag förstår inte vad du menar?