• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Kakaa skrev 2012-11-12 17:55:54 följande:
    NG jag vill också se din rumpa.. men vi kan ta det när vi lärt känna varandra lite bättre. Tjejkväll med naken-kuddkrig och hångel?
    Anton hade övervakat partyt via webbkamera.
    Aynrand skrev 2012-11-12 18:02:44 följande:
    bra jobbat Birger..tjejen intill verkar vara en s.k anal-tekniker eller mean den första är anal artist...hennes jobb är att förbereda rumpan
    Hennes min visar att hon inte är missnöjd med sitt jobb. Hon ser väldigt intresserad ut.

• Agridulce
    Aynrand skrev 2012-11-12 18:12:10 följande:
    och jag förstår inte vad du menar?
    Kolla själv. Det ligger något ovanpå (och nu är jag fö tokgenerad efter att ha sett underverket)
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place

Jag är duktig ja.
    Skickade min dotter att springa efter bussen hahaha...
    Mamma kommer trippande på klackar med nymanikerade naglar och springer inte efter bussar.

Men min dotter är en fin tjej .

• Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-12 18:18:43 följande:
    Inte ovanpå. Det är väl typ en spraydeo bredvid? Eller nått.
    Är den bredvid?
    Ser ut som den ligger ovanpå. Jag kräver nytt bevis. 
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-12 18:35:55 följande:
    Måste kolla på bilden Agri var längesedan jag såg den (bilden)
    Mmmmm..... saker och ting borde uppdateras. Ellerhur??? Kanske belönas med en nipslip el nåt.
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-12 17:55:54 följande:
    NG jag vill också se din rumpa.. men vi kan ta det när vi lärt känna varandra lite bättre. Tjejkväll med naken-kuddkrig och hångel?
    Jag tycker att det låter som en alldeles utmärkt idé Kakaa!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-11-12 18:12:06 följande:
    WHAT????? Förvånad
    Fast du har ju sett den bilden.
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-12 18:17:14 följande:
    Jag är duktig ja.
    Skickade min dotter att springa efter bussen hahaha...
    Mamma kommer trippande på klackar med nymanikerade naglar och springer inte efter bussar.

Men min dotter är en fin tjej .
    Har du någon gång kombinerat höga klackar med mjukisbyxor?

• Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-12 16:53:28 följande:
    mkt klokt sagt tycker jag...jag har inte gått i skolan i Sverige (förutom universitet) men jag käner igen detta då det också stämmer när det gäller arbetslivet.

Jag trodde jag sa att du skulle komma in i tråden och hålla med mig och säga att jag hade väldigt bra poänger?
    Där ser man!

Gråter 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.