• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Driftwood
    och skrev 2011-09-13 09:46:04 följande:
    Hej DW!

Visst är den fin. Solig 
    Hej min favoritkonjunktion

Ja, den är underbar Solig
  • Yoyna
    Driftwood skrev 2011-09-13 09:44:24 följande:
    God morgon.

Jag vaknade till denna idag

" target="_blank">

en bra start på dagen
    God Morgon!

Tack, det fick mig nog faktiskt llite gladare!
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-13 09:44:42 följande:
    Det där är Antons område. Han gillar vapen och sånt. Jag är helt emot våld. Oskyldig

Barnen är avlämnade under protest, de ville knappt gå ut.

Hoppas du mår bättre snart. {#emotions_dlg.flower}
    Jag är i allmänhet emot våld men det finns tillfällen när mildare våld kan vara rent av nyttigt och eh... stärkande?

Då hade ni samma morgonrutin som vi då. Lillkillen skulle ha foto på förskolan så det var finskjorta och vax i håret som gällde, det var han iofs nöjd med men när han inte fick dra runt med bilnyckeln samtidigt som han smetade smörgås över hela köket så bröt han ihop...
  • och
    Yoyna skrev 2011-09-13 09:53:37 följande:
    Jag är i allmänhet emot våld men det finns tillfällen när mildare våld kan vara rent av nyttigt och eh... stärkande?

Då hade ni samma morgonrutin som vi då. Lillkillen skulle ha foto på förskolan så det var finskjorta och vax i håret som gällde, det var han iofs nöjd med men när han inte fick dra runt med bilnyckeln samtidigt som han smetade smörgås över hela köket så bröt han ihop...
    Och absolut nödvändigt, i uppfostringssyfte. (Obs! Självklart följer man det lands lagar som man befinner sig i, ifall att någon utomstående läser den här tråden och blir upprörd.)

Ha ha, han lär nog se ut som vanligt på korten iaf. Hur gammal är han? 
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-13 10:08:00 följande:
    Och absolut nödvändigt, i uppfostringssyfte. (Obs! Självklart följer man det lands lagar som man befinner sig i, ifall att någon utomstående läser den här tråden och blir upprörd.)

Ha ha, han lär nog se ut som vanligt på korten iaf. Hur gammal är han? 
    Japp, när barnen lagt sig är det gammeldags uppfostran som gäller! {#emotions_dlg.djavulsk}

Två år, men han brukar bli jättefin på kort så jag är inte orolig. Och dagis/skol kort är inte så roliga iaf, det spelar ingen roll hur det blir egentligen!
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-13 08:53:17 följande:
    Det är nåt fel på den listan. Nu är ju inte mina erfarenhet något värda som statistik underlag men jag har faktiskt aldrig varit tillsammans med en ryss som haft liten eller ens normal kuk. Sen kan dom väl knappast ha prickat in ALLA i gamla sovjet så undersökningarna ska man ta med en nya salt.
    Jag har legat med en ryss och hans kuk var mikroskopisk.
  • I Blackrose I
    Driftwood skrev 2011-09-13 09:57:47 följande:
    Varför?

Du borde väl mer bry dig om denna

www.disinfo.com/2011/04/world-breast-size-map/

i så fall
    Hehehehehehe, tack. Nu är jag nöjd.

Det finns rättvisa i världen. Tungan ute
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-13 12:48:33 följande:
    Jag har legat med en ryss och hans kuk var mikroskopisk.
    Och jag har haft sex med två svenskar som hade mikroskopiska. Ändå står svenskarna över ryssarna konstig nog. Har faktiskt aldrig hört talas om att ryssarna skulle ha små kukar och dom jag har haft att göra med har haft stora/grova.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
Svar på tråden Trash-tråden