• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-09-13 17:53:54 följande:
    Ja för i helvete, skall det skjutas är jag helt med på noterna.
    Hej Anton Hjärta

Har du inte tid för mig längre.  
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-09-13 18:24:25 följande:
    Hej Anton Hjärta

Har du inte tid för mig längre.  
    För dig har jag alltid tid, möjlighet och lust. Fast det vet du egentligen. Eller hur, min underbara kvinna.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-09-13 18:33:01 följande:
    För dig har jag alltid tid, möjlighet och lust. Fast det vet du egentligen. Eller hur, min underbara kvinna.
    Om du la ner mer tid på att visa mig dina makalösa tungegenskaper, eller i alla fall la lite energi på att sexchatta med mig hade både du och jag besparat moderatorerna en massa besvär. Du hade dessutom kunnat lägga all ilska på mig istället.

HjärtaHjärtaHjärta
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-09-13 18:43:59 följande:
    Om du la ner mer tid på att visa mig dina makalösa tungegenskaper, eller i alla fall la lite energi på att sexchatta med mig hade både du och jag besparat moderatorerna en massa besvär. Du hade dessutom kunnat lägga all ilska på mig istället.

HjärtaHjärtaHjärta
    Jag skall bättra mig. Lovar och svär vid Allah och samtliga hans kvinnliga tjänarinnor.

Fast någon ilska har aldrig funnits med i bilden, jag kan inte bli förbenad av vad folk skriver på ett forum, men däremot finns det tydligen en och annan som har lite svårt för min ärlighet.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2011-09-13 17:59:53 följande:
    Kanon. Hoppas du har ett himmelskt liv för tillfället du också. {#emotions_dlg.flower}

Jajaja, det gäller er andra med....
    ja tack det är bra,
     didn´t have to shoot anyone today! ;)
  • Yoyna

God kväll! Haft em givande eftermiddag?

Här  hemma har jag tänt en massa ljus och väntar nu på att barnen ska bli trötta och vilja somna snällt. Sem ska jag ta en kopp te i soffan .Höstrusk ute juh!!!  

Svar på tråden Trash-tråden