• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-11-14 11:00:41 följande:
    bra att de gör det.... ;-D
    Va?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Ermenegildo
    Agridulce skrev 2012-11-14 10:58:03 följande:
    Det finns orsaker till att jag tycker väldigt illa om religion. Särskilt när den dessutom knyts till statsapparaten....
    Jo, fast jag skulle ta den där artikeln med en nypa salt. Vad man vet är att en kvinna dog under graviditet, tragiskt nog, resten låter som lösa uppgifter av typen "han sa, hon sa".
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Kakaa

BRIGER FÖR I H*LVETE! Bli glad nudå så jag kan hoppa in i duschen utan att oroa mig!

• Agridulce
    Ermenegildo skrev 2012-11-14 11:02:44 följande:
    Jo, fast jag skulle ta den där artikeln med en nypa salt. Vad man vet är att en kvinna dog under graviditet, tragiskt nog, resten låter som lösa uppgifter av typen "han sa, hon sa".
    Naturligtvis..... Allt behandlas med en dos skepsism. Men jag håller fortfarande fast vid min åsikt.
    Naughty by nature
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-11-14 10:58:03 följande:
    Det finns orsaker till att jag tycker väldigt illa om religion. Särskilt när den dessutom knyts till statsapparaten....
    Fast ibland är det riktigt bra

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-14 11:01:34 följande:
    Va?
    bra att de låter bättre på scen!

du är helt klart min lilla SLyna!
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-11-14 11:07:47 följande:
    Fast ibland är det riktigt bra
    I skuld och straffsyfte kan det fungera mycket bra ja...
    Naughty by nature
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-11-14 11:07:34 följande:
    Naturligtvis..... Allt behandlas med en dos skepsism. Men jag håller fortfarande fast vid min åsikt.
    Personligen vill jag nyansera då en del av mig fick blomma ut genom min uppfostran i religiösa skolor drivna av nunnor och sedan av munkar.....

Oh Rak baguette länkade in filmen "the mission", den kan jag också rekommendera, den är mkt bra!
  • Kakaa

Jag gick inte i en religös skola, men i en flickskola, är jag lika häftig som Aynrand då?

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-14 11:08:42 följande:
    I skuld och straffsyfte kan det fungera mycket bra ja...

I ditt fall räcker det nog inte med att läsa några ave maria dock. Krävs nog mer handgriplig bestraffning och späkning.
    Is sex dirty? Only if it's done right