• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-11-14 11:12:27 följande:
    Jag gick inte i en religös skola, men i en flickskola, är jag lika häftig som Aynrand då?

Det beror sig på vad ni ägnade er åt på rasterna
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-14 11:12:27 följande:
    Jag gick inte i en religös skola, men i en flickskola, är jag lika häftig som Aynrand då?
    Det är du!
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Kakaa
    PrimitivMan skrev 2012-11-14 11:16:39 följande:

Det beror sig på vad ni ägnade er åt på rasterna
    Vi tuggade tuggummi och hånglade med varandra, och ibland smög vi in i "konstrummet" och visade på varandra hur vi onanerade.. mmmhh.. 

lr ja, jag önskar ibland att det var så vi gjorde, det hade gjort mina 4 år i det fängelset mycket roligare. 
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-11-14 11:17:48 följande:
    Vi tuggade tuggummi och hånglade med varandra, och ibland smög vi in i "konstrummet" och visade på varandra hur vi onanerade.. mmmhh.. 

lr ja, jag önskar ibland att det var så vi gjorde, det hade gjort mina 4 år i det fängelset mycket roligare. 

Första delen lät ju intressant där. Engelsk flickskola är annars ett kärt ämne i den här tråden .
  • Kakaa
    PrimitivMan skrev 2012-11-14 11:21:24 följande:

Första delen lät ju intressant där. Engelsk flickskola är annars ett kärt ämne i den här tråden .
    Detta var under tvång som jag hamnade där.. jag var väldigt.. besvärlig. :> 
  • PrimitivMan

Tror jag skall starta en flickskola för vuxna flickor som har fått (eller borde få) underkänt i gott uppförande.

I dag flickor skall vi träna att räkna ...

• lille Birger
    Kakaa skrev 2012-11-14 10:54:07 följande:
    Ohh, Birger jag hittade en rumpa till dig! <3 Jag letade speciellt efter en Birger-vänlig rumpa för att önska dig en bra dag. :) 

Hoppas du gillar <3
    Ååh, vad omtänksamt av dig! Solig

Jättefin bild. Tack! Kyss

Jag vet att det är Caroline Pierce på bilden. Jag råkar även veta att hon när bilden togs bar ett par mindre stringtrosor under de vita trosorna, som hon senare tog av sig.
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-11-14 11:16:58 följande:
    Det är du!
    bra :D
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-14 12:49:34 följande:
    Ååh, vad omtänksamt av dig! Solig

Jättefin bild. Tack! Kyss

Jag vet att det är Caroline Pierce på bilden. Jag råkar även veta att hon när bilden togs bar ett par mindre stringtrosor under de vita trosorna, som hon senare tog av sig.
    Mwihihi! :DD 

Ofta du memorerat tjejerna också! HAHA!!  
  • Aynrand

JAG ÄR KÅT!!!!!!!!!!

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell