• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-11-14 10:37:48 följande:
    X-box = Judasboxen.. Det skall vara ps3! *sura*
    Nädå......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-11-14 10:49:50 följande:
    Nädå......
    JO! :( 
  • Kakaa

Ohh, Birger jag hittade en rumpa till dig! <3 Jag letade speciellt efter en Birger-vänlig rumpa för att önska dig en bra dag. :) 

Hoppas du gillar <3
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-11-14 09:09:39 följande:
    Agri!
    Jag lyssnar lite på Chords, helt ok men saknar den där heavy känsla och gung...de är helt klart ok som bakgrundsmusik
    Klart bättre live faktiskt. Ska du med på Fasching på fredag? (Du kan få ta med den lilla slynan också ).
    Naughty by nature
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-14 10:49:24 följande:
    Som PM skrev så är det nog väldigt svårt för en man, som lever i ett förhållande, att förklara för sina kvinna att hon har lösnaglar i rumpan.

Hon kommer inte tro honom.
    :( 
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-11-14 10:56:17 följande:
    Klart bättre live faktiskt. Ska du med på Fasching på fredag? (Du kan få ta med den lilla slynan också ).
    bra att de gör det.... ;-D
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell