• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa

Föresten, igår blev jag svartsjuk för första gången.. sådär "Glamour-svartsjuk" så jag ville döda någon.. 

• MrC
    Kakaa skrev 2012-11-16 10:35:20 följande:
    Föresten, igår blev jag svartsjuk för första gången.. sådär "Glamour-svartsjuk" så jag ville döda någon.. 
    Jasså, men lite svartsjuka är nog hälsosamt ibland.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Kakaa
    MrC skrev 2012-11-16 10:38:28 följande:
    Jasså, men lite svartsjuka är nog hälsosamt ibland.
    Lite svartsjuka ja.. men jag ville upp till Umä för att krossa denna bruds pannben för att sedan pissa henne i munnen. Solig

Eventuellt skulle jag nog villja häfta ihop hennes två blygdläppar mot varandra och hänga ut henne på något fint träd för allmänbeskådning efter att jag karvat in "Äckelpäckel" på henne. Tihihih Oskyldig

Svartsjukan är en hemsk känsla.. 
  • Kakaa

Speciellt när denna flicka är blond, smal och har världens underbaraste plutmun.. och jag .. är jag. -.-

• Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-11-16 10:34:05 följande:
    Det stora problemet är att jag är helt övertygad om att SD kommer att vara det 3:e största partiet efter nästa val. Om inget görs åt dem. Tror dock inte att enbart spela ut rasism kortet fungerar. Det får dem att framstå som martyrer för att de är så "icke-PK" och de enda som vågar säga "sanningen". Värsta är att SD är starkt bland ungdomar. SD känns dessutom lite anti-etablissemang och det lockar unga.

De måste förlöjligas på ett bra sätt. Bli framställda som ocoola, trögtänkta och reaktionära. De måste angripas i sina andra frågor. Från håll de inte förväntar sig. 

SD är ett obehagligt parti på ett helt annat sätt än vad tex  Ny Demokrati var.

Kruxet är ju att det är ett rent missnöjesparti. De står och lallar om allt de ska göra bättre. Om som ska få mer pengar och guld och gröna skogar. Och inte en sund plan öht hur de ska finansiera det. Jag förstår inte riktigt hur folk tänker. Men min uppfattning om SD-anhängare är att de är fullblodsegoister - "så länge jag har det bra så skiter jag i alla andra".
    Det skrämmer mig att man skickar fram sådana pappskallar. 
    Naughty by nature
  • MrC
    Kakaa skrev 2012-11-16 10:41:45 följande:
    Lite svartsjuka ja.. men jag ville upp till Umä för att krossa denna bruds pannben för att sedan pissa henne i munnen. Solig

Eventuellt skulle jag nog villja häfta ihop hennes två blygdläppar mot varandra och hänga ut henne på något fint träd för allmänbeskådning efter att jag karvat in "Äckelpäckel" på henne. Tihihih Oskyldig

Svartsjukan är en hemsk känsla.. 
    Mäh! Vad har hon gjort för att förtjäna denna behandling?
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-16 10:45:50 följande:
    Kruxet är ju att det är ett rent missnöjesparti. De står och lallar om allt de ska göra bättre. Om som ska få mer pengar och guld och gröna skogar. Och inte en sund plan öht hur de ska finansiera det. Jag förstår inte riktigt hur folk tänker. Men min uppfattning om SD-anhängare är att de är fullblodsegoister - "så länge jag har det bra så skiter jag i alla andra".
    Det skrämmer mig att man skickar fram sådana pappskallar. 

Deras recept är enkelt. Problemet är invandringen. Löser man det så ordnar sig allt annat typ. Korkade människor vill inte få krångliga svar. De vill ha enkla svar. Kicka ut blattarna och sen är det klart!
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Yoyna

Hej!!

Hur mår ni?

Idag sitter jag "bara" på kontor och pysslar med pappaersarbete och utbildning. Skönt! Plus att jag hinner kika in å säga hej

• Kakaa
    MrC skrev 2012-11-16 10:46:55 följande:
    Mäh! Vad har hon gjort för att förtjäna denna behandling?
     Hon skickade en fittbild till min gubbe.. 

Okej ifall hon håller på över datorn över mail och skit.. då bryr jag mig inte, ärligt

Men till mobilen .. vid midnatt.. DÅ BRYR JAG MIG! Speciellt när hon vet att jag ligger bredvid och förmodligen sover.. Då är det ganska smaklöst.

Sedan har jag och gubben en öppen relation (Inte öppen som att vi knullar allt och alla) Men vi är flörtiga, och öppen kommunikation så jag visste om redan innan jag och gubben blev ett par att hon höll på sådär och han hade "hållt på" innan också.. min gubbe har en historia och det är accepterat..

även hon och jag har pratat och hon är snäll men är lite småblåst utav min uppfattning, och dom får skicka söta mail och slibbiga porrnoveller till varandra det är fine, jag vet att min gubbe går loss på mig sedan..

Det var just bara situationen som uppkom som jag blev sur på.. och det att hon är vacker. :( (hon har dock inte lika fin röv som jag!)
  • Yoyna

Agri: har du druckit någon champagne på sista tiden? Flörtat med nån man i kostym? :-€