• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

PM: haha, tycker du?
    Jag har iaf bestämt mig för att tolka Pluttan som att Agri tycker att jag är liten å söt och behöver tas omhand...

• PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-11-16 11:15:10 följande:
    Som sagt, är egentligen inte sur på henne, utan på situationen och det att hon är så söt. :( 

Min frusteration bara åkte ut över henne.  

Kan ju vara irriterande att någon annan är söt . Men du är ju du och den din man är tillsammans med. Oavsett hur söt nu den här andra bruden är. Och du är söt själv ju (förutom på någon bild ). 

Ta en bild på din nyknullade fitta och skicka den till henne som hämnd. Typ "Tack för du kåtade upp min man med snuskbild. Nu fick jag mig ett rejält knull."   
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Kakaa
    PrimitivMan skrev 2012-11-16 11:33:00 följande:

Kan ju vara irriterande att någon annan är söt . Men du är ju du och den din man är tillsammans med. Oavsett hur söt nu den här andra bruden är. Och du är söt själv ju (förutom på någon bild ). 

Ta en bild på din nyknullade fitta och skicka den till henne som hämnd. Typ "Tack för du kåtade upp min man med snuskbild. Nu fick jag mig ett rejält knull."   
    Haha, Nah, Hon är söt, men det är också allt, tycker lite synd om henne faktiskt.. hennes man är borta varje vardag, han är hemma varannan helg och då pippar han henne.. 

Och Jag tror faktiskt att jag blev sotis för att jag kom till insikt.. jag har inte brytt mig så mycket om utseendet hähäh.. så tänkte faktiskt ta ett tag och göra mig lite fin idag :D

Jag bara ageerade ut på henne, när det största felet ligger hos mig. :)

Jag vet dessutom att min gubbe inte skulle röra på henne ens med tång så jag blev bara sotis på hennes utseende. :D Hähähäh

Jag är ung, jag kan ageera barnsligt >.< 
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-11-16 11:25:41 följande:
    PM: haha, tycker du?
    Jag har iaf bestämt mig för att tolka Pluttan som att Agri tycker att jag är liten å söt och behöver tas omhand...
    Det menade hon säkert. För det stämmer ju har jag hört. Att du är liten och söt (fast inte så oskyldig kanske??).
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Kakaa

Nu skall jag göra mig fin så skall ni få se hur tjusig jag KAN bli om jag lägger manken till!

• Yoyna

PM: har du hört? Vem säger så???? Dessutom är jag mycket oskyldig. Just nu.
    Bäää!!