• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-11-16 10:41:45 följande:
    Lite svartsjuka ja.. men jag ville upp till Umä för att krossa denna bruds pannben för att sedan pissa henne i munnen. Solig

Eventuellt skulle jag nog villja häfta ihop hennes två blygdläppar mot varandra och hänga ut henne på något fint träd för allmänbeskådning efter att jag karvat in "Äckelpäckel" på henne. Tihihih Oskyldig

Svartsjukan är en hemsk känsla.. 

Det lät som en rejäl svartsjuka det där. Du låter en smula upprörd minst sagt.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Kakaa
    PrimitivMan skrev 2012-11-16 10:54:49 följande:

Det lät som en rejäl svartsjuka det där. Du låter en smula upprörd minst sagt.
    Solig 
  • Kakaa

Hon är blond och vacker och jag har dåligt samvete för att jag glömt bort att göra mig själv vacker då och då.. 

Jag tror detta är varför jag faktiskt blev så sur.. Jag är själv medveten om att jag skitit i allt sånt. :>  

• Agridulce
    Yoyna skrev 2012-11-16 10:54:41 följande:
    Agri: har du druckit någon champagne på sista tiden? Flörtat med nån man i kostym? :-€
    Hej Pluttan. Ja både och faktiskt.
    Hur har du det själv? 
    Naughty by nature
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-11-16 10:48:54 följande:
    Hej!!

Hur mår ni?

Idag sitter jag "bara" på kontor och pysslar med pappaersarbete och utbildning. Skönt! Plus att jag hinner kika in å säga hej
    Hej Glad

Vi mår bra, nallen och jag. Nalle

Hur mår du själv?
  • Yoyna

Pluttan?! Hmm.. Är det en komplimang eller en förolämpning?
    Åh, har du?! Varför var inte jag med???

Hej BJ! Så bra att ni mår bra, har nallen vågat sig till gymmet än?

Jag mår helt ok, har jobbat för mycket under hösten bara...

• PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-11-16 11:05:01 följande:
    Pluttan?! Hmm.. Är det en komplimang eller en förolämpning?
    Åh, har du?! Varför var inte jag med???

Hej BJ! Så bra att ni mår bra, har nallen vågat sig till gymmet än?

Jag mår helt ok, har jobbat för mycket under hösten bara...
    Det är alltid lite svårt att veta ifall det är en komplimang eller förlämpning när det kommer från Agri .
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • MrC
    Kakaa skrev 2012-11-16 10:51:29 följande:
     Hon skickade en fittbild till min gubbe.. 

Okej ifall hon håller på över datorn över mail och skit.. då bryr jag mig inte, ärligt

Men till mobilen .. vid midnatt.. DÅ BRYR JAG MIG! Speciellt när hon vet att jag ligger bredvid och förmodligen sover.. Då är det ganska smaklöst.

Sedan har jag och gubben en öppen relation (Inte öppen som att vi knullar allt och alla) Men vi är flörtiga, och öppen kommunikation så jag visste om redan innan jag och gubben blev ett par att hon höll på sådär och han hade "hållt på" innan också.. min gubbe har en historia och det är accepterat..

även hon och jag har pratat och hon är snäll men är lite småblåst utav min uppfattning, och dom får skicka söta mail och slibbiga porrnoveller till varandra det är fine, jag vet att min gubbe går loss på mig sedan..

Det var just bara situationen som uppkom som jag blev sur på.. och det att hon är vacker. :( (hon har dock inte lika fin röv som jag!)
    Ouch, okay. Jag tycker inte du ska bli så sur på henne över detta. Tror inte hon kände till spelreglerna riktigt.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Kakaa
    MrC skrev 2012-11-16 11:13:00 följande:
    Ouch, okay. Jag tycker inte du ska bli så sur på henne över detta. Tror inte hon kände till spelreglerna riktigt.
    Som sagt, är egentligen inte sur på henne, utan på situationen och det att hon är så söt. :( 

Min frusteration bara åkte ut över henne.