• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-11-20 21:01:37 följande:
    Och
    NG
    Agri

dela fritt
    Vi lever i ett fritt land. Med rätt att inneha vapen. Om, du har vederbörlig liicenci.

Såg du länken, Yoyna, på traktorhelvetet jag postade ??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Yoyna

Jag missade länken Anton

Men jag har tyvärr ingen licens så allt jag äger är ett luftgevär...

• Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-11-20 20:09:09 följande:
    En matchande kropp till sinnet alltså

Ja, jag tycker de gör sig utmärkt ihop.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-11-20 20:59:34 följande:
    Hmm... Nu tar jag mig kanske friheter här men jag tolkar NG:s och Agris ovanstående inlägg som att de har sett saker som jag inte sett. (vilket iofs inte är så konstigt med tanke på att jag är ett oskyldigt lamm).

Sovit bättre på sista tiden Agri?

Du är så söt när du låtsas vara oskyldig lilla hjärtat.

Jag har absolut inte sett något. Jag har bara en utmärkt förmåga att visualisera saker.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Hmm... Nu tar jag mig kanske friheter här men jag tolkar NG:s och Agris ovanstående inlägg som att de har sett saker som jag inte sett. (vilket iofs inte är så konstigt med tanke på att jag är ett oskyldigt lamm).

Du är så söt när du låtsas vara oskyldig lilla hjärtat.

Jag har absolut inte sett något. Jag har bara en utmärkt förmåga att visualisera saker.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-11-20 21:20:23 följande:
    Agri: Aha! Ännu en fin förmåga? Lär mig?

Jag ska lära dig allt jag kan.
    Yoyna skrev 2012-11-20 21:21:34 följande:
    Men varför sover du dåligt?! stressad?

Mmm... Stressad över både det ena och det andra.....
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place

Jag har inte sett mer än du har, typ
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.