• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-20 17:28:04 följande:
    Anton och jag har redan konstaterat att du har väldigt gemytlig rumpa. Och många av tjejerna i tråden är rejält avundsjuka på den.
    det är dock inget och vara avundsjuk på då den är likblek och inte alls så "gemytlig" som den visas på bild. 

• Kakaa
    och skrev 2012-11-20 18:03:38 följande:
    Och det finns faktiskt fler i tråden som har väldigt fina rumpor och inte alls har någon anledning att vara avundsjuka.

Det glömde du nämna.  
    Din rumpa är nog underbar, och har du breda fina höfter till den så kan vi byta. :((( Jag vill ha en bredare bakdel.
  • Kakaa
    MrC skrev 2012-11-20 17:16:09 följande:
    Bara du och jag? Då stör jag ingen, bara dig?
    Fredag kan jag inte, men lördag!? :)
    På lördag och jag tänker bli gryyymt berusad.. och när jag blir berusad så blir jag lätt lite.. pinsam? Oskyldig
  • lille Birger
    och skrev 2012-11-20 18:03:38 följande:
    Och det finns faktiskt fler i tråden som har väldigt fina rumpor och inte alls har någon anledning att vara avundsjuka.

Det glömde du nämna.  
    Ja, tack för att du påminde mig om det!
    Kakaa skrev 2012-11-20 18:05:21 följande:
    Din rumpa är nog underbar, och har du breda fina höfter till den så kan vi byta. :((( Jag vill ha en bredare bakdel.
    Har man rejäl rumpa behöver man tydligen inga tuttar:

• Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-20 18:16:30 följande:
    Ja, tack för att du påminde mig om det!

Har man rejäl rumpa behöver man tydligen inga tuttar:

Jag skulle må bra utav att förlora lite tuttar.. 
  • Kakaa

Fy fähn.. nu blev jag lite ledsen i ögat på riktigt.. ensam på födelsedagen. :<

• och
    Kakaa skrev 2012-11-20 18:20:42 följande:
    Fy fähn.. nu blev jag lite ledsen i ögat på riktigt.. ensam på födelsedagen. :<
    Är du?

Äsch. Du är i gott sällskap. Solig

Min rumpa är inte bred alls, men alldeles lagom i förhållande till midjan och resten av kroppen. Jag är osedvanligt proportionell faktiskt.    
    The hard way is the right way.
  • Kakaa
    och skrev 2012-11-20 18:27:23 följande:
    Är du?

Äsch. Du är i gott sällskap. Solig

Min rumpa är inte bred alls, men alldeles lagom i förhållande till midjan och resten av kroppen. Jag är osedvanligt proportionell faktiskt.    
    Vill nästan be om bevis.. jag är inte propotionell.. jag har större tuttar än övrig kropp typ -.- jag ser ut som en boll :(((

Jo jag kmr få vara ensam på födelsedagen om inte MrC har lust att lajja med mig :DD  
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-20 18:35:44 följande:
    Vill nästan be om bevis.. jag är inte propotionell.. jag har större tuttar än övrig kropp typ -.- jag ser ut som en boll :(((

Jo jag kmr få vara ensam på födelsedagen om inte MrC har lust att lajja med mig :DD  
    Jag har större rumpa OCH större tuttar än resten av kroppen

Är det på lördag du fyller år? 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-20 18:39:05 följande:
    Jag har större rumpa OCH större tuttar än resten av kroppen

Är det på lördag du fyller år? 
    Nej, jag fyller år på måndag men skall ut och fira på lördag. :( 

Ohh.. BEVISA!!! jag vill se era kroppar! i ett icke perverst avseende. :(

Hade jag inte haft brösten hade jag sett ut som justin bieber lr något.