• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-11-20 14:47:46 följande:
    Ja, älskade Agri, det vet jag, men jag tänkte ta chansen å gnälla lite på bankdirkernas omotiverade HÖGA JÄVLA LÖNER...

Så nu har jag gjort det. 
    Tack söta Anton. Kan du inte säga att jag verkligen förtjänar min lön också? Hjärta
    Naughty by nature
  • Kakaa

ohhh måste iväg, nu skall det handlas.. kommit på väärsta middagehn! *omnomnom*

• MrC
    Kakaa skrev 2012-11-20 14:51:21 följande:
    Blev jag just inbjuden på kalas? : Ja du blev nyss bjuden, och kalas och kalas.. haha känner inte så många så det är du och gubben min, ta med någon om du känner för det! 

När var hur?:  Lördag var tanken, men det kan bli fredag, vet inte riktigt än, får ta det med gubben när han kmr hem. 

Jag vet ungefär var...berätta mer. : på Movits i gamla stan, mitt favorithak, jag går alltid dit om jag skall ut (Inte alls pga en drop dead bartender)

Inboxa om du inte vill skriva här.:  Äh jag är inte blyg! Kul att träffa folk. 

Jag kommer!!! : YÄÄÄY! :D
    Hmmm vi tre? Nja, jag ska nog inte störa er.
    Fredag hinner jag inte, är ju i Norrbotten. Tanken var att köra ner på fredag, men kanske blir lördag, söndag eller måndag istället.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-11-20 14:52:53 följande:
    Tack söta Anton. Kan du inte säga att jag verkligen förtjänar min lön också? Hjärta
    Jag tycker, utan att veta vad du har i lön, Agri, att du har åt helvete för låg lön. Jag tycker att nuvarande VD på ditt företag borde se din oerhörda potential och höja din lön med 87 %. Från och med december månad. Å så skall du naturligtvis ha en julbonus på 93 000 kronor, skattefritt, för väl utfört arbete samt din lojalitet som inte går att miss-taga sig på. 

God Jul, Agri.....santawave2

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce

Tack Anton. Ska lämna in det där till HR i tre ex. Fast bonusen var ju himla snålt tilltagen iofs.

• Kakaa
    MrC skrev 2012-11-20 15:10:35 följande:
    Hmmm vi tre? Nja, jag ska nog inte störa er.
    Fredag hinner jag inte, är ju i Norrbotten. Tanken var att köra ner på fredag, men kanske blir lördag, söndag eller måndag istället.
    amen, jag skulle inte bjuda om du hade stört.. och det visar sig att jag kmr få fira själv då gubbens långtajm bro skall ha fest samma dag -.-  
  • MrC
    Kakaa skrev 2012-11-20 16:40:07 följande:
    amen, jag skulle inte bjuda om du hade stört.. och det visar sig att jag kmr få fira själv då gubbens långtajm bro skall ha fest samma dag -.-  
    Bara du och jag? Då stör jag ingen, bara dig?
    Fredag kan jag inte, men lördag!? :)
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • lille Birger
    Kakaa skrev 2012-11-20 14:35:44 följande:
    Btw Birger, jag måste göra dig och nallen lite besvikna, jag har inte lika majestätisk röv som dina flickor på bilderna.. :(

Min är liten men fluffig. :( 
    Anton och jag har redan konstaterat att du har väldigt gemytlig rumpa. Och många av tjejerna i tråden är rejält avundsjuka på den.
  • och
    lille Birger skrev 2012-11-20 17:28:04 följande:
    Anton och jag har redan konstaterat att du har väldigt gemytlig rumpa. Och många av tjejerna i tråden är rejält avundsjuka på den.
    Och det finns faktiskt fler i tråden som har väldigt fina rumpor och inte alls har någon anledning att vara avundsjuka.

Det glömde du nämna.  
    The hard way is the right way.
  • Kakaa
    MrC skrev 2012-11-20 17:16:09 följande:
    Bara du och jag? Då stör jag ingen, bara dig?
    Fredag kan jag inte, men lördag!? :)
    Yä bara jag, så du blir kakvakt. :> 

Hans killpolare var elak och ville bara bjuda in sådana han känner.. och gubben hade glömt och tackat ja till den festen.. så bara jag.. och jag vill till movits