• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-11-20 21:12:18 följande:
    Jag missade länken Anton

Men jag har tyvärr ingen licens så allt jag äger är ett luftgevär...
    Bara för att jag är så förälskad i dig, Yoyna, så lägger jag upp den igen. Och se nu för helvete till att Gubbaskrället fixar så Valtran går likaledes som Terror i klippet nedan.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9yHl24QynOM 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-11-20 20:50:10 följande:
    Då kanske jag kan flika in lite försiktigt att du, min Goding,Hjärta har ett arsle som dom flesta kvinnor skulle döda för att få överta, så att säga. Ett otroligt vackert, välformat, precis lagom stort, och mycket, mycket lämpligt att misshandla en fredags afton. 

Nallen håller med om allt förutom det sista. Solig
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-20 21:39:02 följande:
    Det där sista, Birger, det är det som är det väsentliga i inlägget, i tillvaron, i livet i största allmänhet. Liksom

Eller....ja. 

Hälsa Nallen det. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    lille Birger skrev 2012-11-20 21:39:02 följande:
    Tack!

Så roligt att du tycker så, och tack snälla Anton som helt ur det blå gav mig en så fin komplimang.    
    The hard way is the right way.
  • Yoyna

Jag är så läraktig så Agri!
    Men det är dumt att stressa?!

Nänä, eller hur NG... Eller hur.

Ooh, Anton! Tack! (men kom igen, du behöver inte slå knut på dig själv. Förälskad är en lätt överdrift).

• och

Hej Yoyna.

När ska vi flytta ihop? 

The hard way is the right way.
  • Aynrand

jag är nyduschad o jag luktar gott.

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • straight arrow
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-20 20:24:26 följande:
    Äsch jag är inte intresserad av att se någon av er naken.
    Men va 17, här har jag strippat och tänt mysbelysningen och tagit fram videokameran och allt möjligt... 

*surar* 

Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-20 20:24:26 följande:
    Äsch jag är inte intresserad av att se någon av er naken.
    Sitter på den finaste rumpan och har njutit av den största kuken.

What's left?

Nej men vi är intresserade av att se dig naken . Ur ett rent estetiskt perspektiv.

Psst tänk om kukångestmannen läser i tråden. Då lär han ju få vatten på sin kvarn (fast det klarar han iof på egen hand)  
    Is sex dirty? Only if it's done right