• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place

Äsch jag är inte intresserad av att se någon av er naken.
    Sitter på den finaste rumpan och har njutit av den största kuken.

What's left?

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-11-20 20:30:51 följande:
    Underbart svar!!!!!!
    *härskulledetvaritenskålsmileyomjagvisstehurmangjo rdedetpåmobilen*
    Haha tack.
    Jag kände mig lite nöjd och mallig innan min karakteristiska ödmjukhet återvände.

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-20 18:03:38 följande:
    Och det finns faktiskt fler i tråden som har väldigt fina rumpor och inte alls har någon anledning att vara avundsjuka.

Det glömde du nämna.  
    Då kanske jag kan flika in lite försiktigt att du, min Goding,Hjärta har ett arsle som dom flesta kvinnor skulle döda för att få överta, så att säga. Ett otroligt vackert, välformat, precis lagom stort, och mycket, mycket lämpligt att misshandla en fredags afton. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Yoyna

Hmm... Nu tar jag mig kanske friheter här men jag tolkar NG:s och Agris ovanstående inlägg som att de har sett saker som jag inte sett. (vilket iofs inte är så konstigt med tanke på att jag är ett oskyldigt lamm).

Sovit bättre på sista tiden Agri?

• straight arrow
    Yoyna skrev 2012-11-20 20:08:10 följande:
    Hahaha, jamen självklart ska NG lägga upp en nakenbild på sig själv
    Mycket bra förslag.
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-20 20:13:59 följande:
    Gå och lägg dig Agri
    Nej.
    Nej.
    Men väldigt vackert avslut, du har fattat grejen.
    Jag lägger upp en nakenbild efter att Agri, och, PM, Anton har gjort det.

Aynrand och Yoyna slipper
    Birger också.

Så - nu sätter jag mig och väntar.

Va fan nu då, hur blev jag inblandad i detta !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-11-20 20:18:42 följande:
    Aynrand, Yoyna, Anton och PM slipper för min del........,. Av outgrundliga anledningar.
    Hjärta