• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    kapten howdy skrev 2012-12-01 15:13:11 följande:
    jag är på god väg.. Skål
    Det gläder mig, Kapten....lineup.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger

Kapten Howdy, kommer du träffa någon tjej med stor rumpa också?

• kapten howdy
    lille Birger skrev 2012-12-01 15:16:55 följande:
    Kapten Howdy, kommer du träffa någon tjej med stor rumpa också?
    Oj. Det är den stora frågan.. Förslag på lite subliminal inspiration  så jag vet vad jag ska leta efter. Tack.
  • kapten howdy
    Anton Chigurh skrev 2012-12-01 15:15:38 följande:
    Det gläder mig, Kapten....
    Ropa inte hej efter kröken.. Eller nåt.

Men tack iaf. Glad
  • Nice Girl Wrong Place
    Saving Ryans Private skrev 2012-12-01 13:05:10 följande:
    Stora......är det, som i mitt fall, 28 cm, slak, eller större ???
    Min dotters pappa är från Jamaica. Hans kuk var ca 36 cm i slakt, kallt, tillstånd.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-01 15:30:46 följande:
    Min dotters pappa är från Jamaica. Hans kuk var ca 36 cm i slakt, kallt, tillstånd.
    Det var det jag var rädd för, jag gränsar till micropenis, men men, Farbror Scheike vet råd, jag skall följa hans direktiv, så skall ni få se på en redig kuk så småningom. Vänta bara.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • kapten howdy
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-01 15:30:46 följande:
    Vad tillfredsställer dig?

Kaka?
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-12-01 15:37:13 följande:
    Det var det jag var rädd för, jag gränsar till micropenis, men men, Farbror Scheike vet råd, jag skall följa hans direktiv, så skall ni få se på en redig kuk så småningom. Vänta bara.....
    Du duger Anton.
    Du duger. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    kapten howdy skrev 2012-12-01 15:53:19 följande:
    Vad tillfredsställer dig?

Kaka?
    Kaka?

En god bok, tillfredsställer mig.
    En god bok och analsex. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-01 15:55:17 följande:
    Du duger Anton.
    Du duger. 
    Puuuh, det var svettigt där ett tag, det skall du veta, Maria, men nu är jag lugn. Du har räddat min nattsömn, återigen. Det är inte första gången du kommer till min räddning.

Tack... scaryluv