• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-30 12:36:58 följande:
    Vet inte vad "hela Sverige bakar" är men hoppas du kommer med!

Själv måste jag ha vin idag. Möjligtvis till varje pris.
    Och jag saknar Aynrand!
    Jag har vitt vin.. men min magkatarr gjorde sig påmind inatt så jag får inte röra den.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-30 12:18:41 följande:
    Neeej hon menar tvärtom.
    Man tejpar upp förhuden, till t ex magen, och sedan, när kuken mjuknar, sitter förhuden kvar då och kuken kryper ihop inne i förhuden som blott blir en påse? 

Har lite svårt att visualiserar eller rättare sagt har en motvilja att göra det tror jag . Framförallt förstår jag inte vitsen. Det är nog så illa att en kvinna ens funderat kring saken. Men att även du direkt kopplar måste vara ett tecken på någon vanligt förekommande tanke bland kvinnor.

Bäst att se till att det inte finns någon silvertejp i närheten av sängkammaren.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-30 13:31:21 följande:

Har lite svårt att visualiserar eller rättare sagt har en motvilja att göra det tror jag . Framförallt förstår jag inte vitsen. Det är nog så illa att en kvinna ens funderat kring saken. Men att även du direkt kopplar måste vara ett tecken på någon vanligt förekommande tanke bland kvinnor.

Bäst att se till att det inte finns någon silvertejp i närheten av sängkammaren.
    Haha...

Ibland finns det ingen vits.
    Ibland bara tänker man saker, funderar över saker, helt utan vits, mening eller ens vilja att verkligen på riktigt veta.
    Varför man gör så vet jag inte. Livlig fantasi?
    Män är likadana, iaf Aynrand, han är ännu värre. Just denna tanke skulle nog aldrig slå honom dock.

Jag kopplar nog inte för att jag är kvinna, utan för att min fantasi är ganska gränslös. I tanken går jag nästan överallt.
    Dessutom förklarade Kakaa väldigt pedagogiskt. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-30 13:37:36 följande:
    Haha...

Ibland finns det ingen vits.
    Ibland bara tänker man saker, funderar över saker, helt utan vits, mening eller ens vilja att verkligen på riktigt veta.
    Varför man gör så vet jag inte. Livlig fantasi?
    Män är likadana, iaf Aynrand, han är ännu värre. Just denna tanke skulle nog aldrig slå honom dock.

Jag kopplar nog inte för att jag är kvinna, utan för att min fantasi är ganska gränslös. I tanken går jag nästan överallt.
    Dessutom förklarade Kakaa väldigt pedagogiskt. 

Jag har väldigt livlig fantasi men att experimentera med förhud och silvertejp har aldrig dykt upp i mitt sinne. Min fantasi är väldigt tom på saker som innebär obehagliga saker för mitt organ. 

Bäst stånddödaren är att typ prata om kateter. 
  • Ermenegildo
    Kakaa skrev 2012-11-30 09:28:40 följande:
    En annan fundering är hur det känns för er män att ta en kvinna i röven? Vad är skillnaden mot fittan? Tänk om hon skitit grovkornigt innan och inte lyckats tvätta rent helt, river det till då? 

Sedan kan en man vispa grädde med kuken?  och det blir sådär fint och fluffigt?

Om man silvertejpar en penis med stånd fastnar förhuden då i tejpen när den slaknar? Och hur ser det ut om förhuden sitter som vid stånd och kuken skrumpnar ihop?! :O  
    Jag kan inte besvara dessa frågor, då jag fortfarande är oskuld. Men det låter väldigt obehagligt allting.
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Nice Girl Wrong Place

Haha PM, det kan jag förstå.
    På Läderverkstan i Sthlm jobbar en mkt söt gayman som har visat mig hemska saker. Något som närmast kan liknas vid en vinöppnare, i metall, med "skruvarna". Han frågade med lysande ögon om jag kunde gissa vad dessa leksaker är till för. Jag anade men ville inte, vågade inte gissa.
    Då får jag en detaljerad beskrivning av hur män (vissa) njuter av att få dessa tortyrredskap införda i...ja du kan gissa resten.

Till och med jag knep instinktivt med benen och snyftade.

• och

Jag har precis kommit på vad Anton ska få i julklapp av mig.

The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-30 14:55:56 följande:
    Haha PM, det kan jag förstå.
    På Läderverkstan i Sthlm jobbar en mkt söt gayman som har visat mig hemska saker. Något som närmast kan liknas vid en vinöppnare, i metall, med "skruvarna". Han frågade med lysande ögon om jag kunde gissa vad dessa leksaker är till för. Jag anade men ville inte, vågade inte gissa.
    Då får jag en detaljerad beskrivning av hur män (vissa) njuter av att få dessa tortyrredskap införda i...ja du kan gissa resten.

Till och med jag knep instinktivt med benen och snyftade.
    Öh yuck!!

Iof är vi alla olika, men det finns en del saker jag har enormt svårt att förstå. Jag har ett öppet sinne och kan tänka mig att testa rätt mycket en gång iaf, men där går gränsen definitivt. Överhuvudtaget all omild behandling av de regionerna är off-limits.