• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-30 08:58:59 följande:
    Nej min pappa sa att han inte var en "Bajsbökare" och jag sa att jag kunde uppskatta om jag blev bökad i röven.. 

Han sa "Du kan inte vara min dotter" och jag sa att jag förmodligen tillhör brevbäraren egentligen..

Fast min pappa sa att han hade bökat en ung dam i röven en gång.. men det blev en dålig erfarenhet.

Jag och pappa pratar om allt, helst vi middagsbordet, men igår var det över telefon. När jag var yngre så satt jag och funderade mycket på hur jag hade sett ut som en kille, och jag trodde snopplängden gick i arv så jag ville veta om jag skulle få en liten lr om jag skulle kunna bli värsta Don Juan.. så jag frågade min far. "Pappa, hur stor drule haru? "  "ehhh uhhh, va?"
    "Om jag vart kille, ungefär hur stor drule hade jag haft för mäter jag såhär så är det ganska stort! *visar finger-knepet*

"Jag mätte som ung, nu skjuter den ju bara vatten så jag bryr mig inte så mycket om den.. men.. 16cm.. och en halv!"

"Jag blir ingen Don Juan alltså..."  
    Hahaha åh gud...
    Så...gulligt  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-30 08:59:47 följande:
    Vi är mer kompisar än pappa-dotter.. Jag växte aldrig upp med honom :)
    Ah
    Det kanske underlättar vad gäller att kunna prata om analsex och kukstorlek. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-30 09:01:56 följande:
    Ah
    Det kanske underlättar vad gäller att kunna prata om analsex och kukstorlek. 
    Det är inte det enda vi pratar om.. faktiskt.. Min pappa älskar att baka och laga mat  vilket är gemensamt intresse och sedan så är han jultokig och gör världens godaste sill.. 

Om jag skall beskriva min pappa med tre ord blir det nog Kaffedrickande, snusande skäggig .. jag uppfyller 2/3

Jag trimmar mitt skägg för bra..

Han är min hero. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-11-30 09:04:35 följande:
    Det är inte det enda vi pratar om.. faktiskt.. Min pappa älskar att baka och laga mat  vilket är gemensamt intresse och sedan så är han jultokig och gör världens godaste sill.. 

Om jag skall beskriva min pappa med tre ord blir det nog Kaffedrickande, snusande skäggig .. jag uppfyller 2/3

Jag trimmar mitt skägg för bra..

Han är min hero. 
    Det låter väldigt gulligt på riktigt
    Goda relationer till föräldrar är värt mer än man kan tro. 
  • lille Birger
    Nej min pappa sa att han inte var en "Bajsbökare" och jag sa att jag kunde uppskatta om jag blev bökad i röven.. 

Han sa "Du kan inte vara min dotter" och jag sa att jag förmodligen tillhör brevbäraren egentligen..

Fast min pappa sa att han hade bökat en ung dam i röven en gång.. men det blev en dålig erfarenhet.

Jag och pappa pratar om allt, helst vi middagsbordet, men igår var det över telefon. När jag var yngre så satt jag och funderade mycket på hur jag hade sett ut som en kille, och jag trodde snopplängden gick i arv så jag ville veta om jag skulle få en liten lr om jag skulle kunna bli värsta Don Juan.. så jag frågade min far. "Pappa, hur stor drule haru? "  "ehhh uhhh, va?"
    "Om jag vart kille, ungefär hur stor drule hade jag haft för mäter jag såhär så är det ganska stort! *visar finger-knepet*

"Jag mätte som ung, nu skjuter den ju bara vatten så jag bryr mig inte så mycket om den.. men.. 16cm.. och en halv!"
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-30 09:01:21 följande:
    Hahaha åh gud...
    Så...gulligt  
    Lille Birger ställer ständigt liknande frågor om snippan till mamma. Solig
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-30 09:07:35 följande:
    Lille Birger ställer ständigt liknande frågor om snippan till mamma. Solig
    Hahaha <3 
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-30 09:07:10 följande:
    Det låter väldigt gulligt på riktigt
    Goda relationer till föräldrar är värt mer än man kan tro. 
    Vi har haft vår problematik tro mig haha.. vi har slängt saker mot varandra, Jag har sparkat honom på pungen (kanske därav vattenspridandet?!) vi har kallat varandra saker och vi har fått en granne ringa snuten. ^^ 

Två norskar med hett temprament! Yeah! 
  • PrimitivMan

"Jag blir ingen Don Juan alltså..."  
    Haha, "bajsbökare" är fan fulare än "rövaknull". Du har rätt så intressanta funderingar .
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Kakaa
    PrimitivMan skrev 2012-11-30 09:24:51 följande:
    Haha, "bajsbökare" är fan fulare än "rövaknull". Du har rätt så intressanta funderingar .
    Jag håller med..

Dem kommer när jag är uttråkad oftast. Ibland kommer dom utav bara farten.