• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Saving Ryans Private
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-01 00:41:05 följande:
    Såg en dokumentär ikväll som jamaicabruden borde se. "Life and debt".
    Om Jamaica. Där alla är lyckliga.
    We Were Soldiers är bättre, mycket bättre, handlar om slaget vid Ia Drang 15 november 1965, Vietnamkriget således. Riktiga händelser, riktiga personer. Så att säga.

"Kärnpunkten som i så många krigsdraman på senare tid är att man visar hur soldaterna inte slogs för politiska mål, utan för att skydda sina kamrater som i vissa fall är den enda familjen man har."

Rekommenderas.
  • och
    lille Birger skrev 2012-12-01 06:38:20 följande:
    Idag blev jag väckt tidigt av Nallen, som ville att vi skulle ut och leka i snön. Jag vägrade!
    Du är elak och ego. Ta på dig mössa och vantar och gör som han säger.
    The hard way is the right way.
  • Aynrand

hej alla trash:are
    Hoppas ni mår bra för det gör jag!

Hittade en mkt bra cover av "the Smiths" gjord av Weepping willows

tänkte dela med mig...

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • PrimitivMan
    Saving Ryans Private skrev 2012-12-01 10:48:46 följande:
    We Were Soldiers är bättre, mycket bättre, handlar om slaget vid Ia Drang 15 november 1965, Vietnamkriget således. Riktiga händelser, riktiga personer. Så att säga.

"Kärnpunkten som i så många krigsdraman på senare tid är att man visar hur soldaterna inte slogs för politiska mål, utan för att skydda sina kamrater som i vissa fall är den enda familjen man har."

Rekommenderas.

Haha bra nick . Har du blivit avstängd Anton?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-01 00:41:05 följande:
    Såg en dokumentär ikväll som jamaicabruden borde se. "Life and debt".
    Om Jamaica. Där alla är lyckliga.

Vem är jamaicabruden? Är de inte lyckliga på Jamaica eller vad? Typ dricker rom, röker på och lyssnar på reggae?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-12-01 12:05:05 följande:

Vem är jamaicabruden? Är de inte lyckliga på Jamaica eller vad? Typ dricker rom, röker på och lyssnar på reggae?
    Alla är jättelyckliga där. De är visserligen fattiga och risken att bli mördad är skyhög, men alla är lyckliga där till skillnad från i Sverige.

Detta beror enligt min teori på att männen på Jamaica har stora kukar.

Jamaicabruden hade nog en annan förklaring har jag för mig, lite oklart vilken dock. Droger gör att man blir lite otydlig i sitt resonerande.   
    The hard way is the right way.
  • Saving Ryans Private
    och skrev 2012-12-01 12:08:57 följande:
    Alla är jättelyckliga där. De är visserligen fattiga och risken att bli mördad är skyhög, men alla är lyckliga där till skillnad från i Sverige.

Detta beror enligt min teori på att männen på Jamaica har stora kukar.

Jamaicabruden hade nog en annan förklaring har jag för mig, lite oklart vilken dock. Droger gör att man blir lite otydlig i sitt resonerande.   
    Stora......är det, som i mitt fall, 28 cm, slak, eller större ???
  • Saving Ryans Private
    PrimitivMan skrev 2012-12-01 12:03:47 följande:

Vem fan är Anton ???

Annars får jag hålla med dig, PM, ett jävligt bra nick. 
  • lille Birger
    och skrev 2012-12-01 11:44:09 följande:
    Du är elak och ego. Ta på dig mössa och vantar och gör som han säger.
    Nu har vi varit ute. Solig
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-12-01 12:03:47 följande:

Ja, men nu, PM, till alla damernas stora glädje, är jag tillbaka....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.