• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-12-05 18:49:20 följande:
    Sorry jag har ännu inte lärt mig FL-språket .

En sån snuskig liten flicka du var då. Satte du in de bilderna i en klippbok sedan? "NGs lilla snuskbok"

Haha nej men en period försökte jag mig på att rita min egen porr.

Nöden har ingen lag. 

*Porrskadad* 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-05 20:13:31 följande:
    Haha nej men en period försökte jag mig på att rita min egen porr.

Nöden har ingen lag. 

*Porrskadad* 
    Haha avancerat. Själv är jag usel på att rita och mina streckgubbar är inte så upphetsande .

Fast jag brukade rita kukar (klart enklare än att rita nakna flickor som man fö inte hade sett så mycket av)  iof. Jag och en kompis lyckades åstadkomma att vi hade extra sexualundervisning i mellanstadiet för att han och jag satt och ritade kukar på varandras bänkar. Fröken tyckte det skulle avdramatisera vår skeva syn på det hela (FAIL).

Is sex dirty? Only if it's done right
  • och

Haha...

Men då kan jag ju få en ritad bild, PM? I naturlig storlek?  

The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-12-05 20:57:16 följande:
    Haha avancerat. Själv är jag usel på att rita och mina streckgubbar är inte så upphetsande .

Fast jag brukade rita kukar (klart enklare än att rita nakna flickor som man fö inte hade sett så mycket av)  iof. Jag och en kompis lyckades åstadkomma att vi hade extra sexualundervisning i mellanstadiet för att han och jag satt och ritade kukar på varandras bänkar. Fröken tyckte det skulle avdramatisera vår skeva syn på det hela (FAIL).

Ja alltså jag ritade jättefult. Men det var perversiteten som lockade.

Jag läste "i mellanstadiet satt han och jag och ritade på varandras kukar"  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-12-05 20:59:55 följande:
    Haha...

Kom så myser vi lite. Och kjamaz. Puss! Puss!
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-12-05 20:59:55 följande:
    Haha...

Kjamaz. Och lite mys. Puss! Puss!
  • PrimitivMan

Va fan. Min fina teckning försvann två ggr. Måste vara någon inbyggd censur.

• och
    PrimitivMan skrev 2012-12-05 21:16:02 följande:
    Va fan. Min fina teckning försvann två ggr. Måste vara någon inbyggd censur.
    Eller så var den så mikroskopisk att den inte syns av den anledning?
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-05 21:01:59 följande:

Jag läste "i mellanstadiet satt han och jag och ritade på varandras kukar"  
    Haha det hade ju varit lite avancerat.

Vad ritade du för perversa motiv då?
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-05 21:01:59 följande: