• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    och skrev 2012-12-06 19:27:26 följande:
    Ja. Eller så skapar han merjobb eftersom någon måste trösta nallen med.
    Han brukar känna sig bättre till mods om han får en tutte eller rumpa att snutta på.
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-12-06 18:32:22 följande:
    En riktig man får inte tennisarm av sånt, PM.

Inte nog med att jag har tennisarm. Mina händer känns som tennisracketar och har en kraftfull forehand swing. Akta du dig så din rumpa inte blir som Beckers färgkarta .
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • ulfsas
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-06 17:06:30 följande:

Verkar inte vara något för mig på dessa restauranger verkar det som.Förvånad
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • lille Birger

Vad tycker ni om denna tjejen:

?

Inte riktigt lika lättklädd som de på vissa andra bilder men ändå elegant och snygg.
  • och
    lille Birger skrev 2012-12-07 14:17:34 följande:
    Vad tycker ni om denna tjejen:

?

Inte riktigt lika lättklädd som de på vissa andra bilder men ändå elegant och snygg.
    Jag kände inte direkt att jag ville ligga.
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    och skrev 2012-12-07 14:50:15 följande:
    Jag kände inte direkt att jag ville ligga.

Nu då?
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-12-07 15:21:25 följande:
    Dagens visdomsord:
    Jag måste vara den enda människan på jorden som aldrig varit bakis och kåt.
    Alltså de extremt få gånger jag ens varit bakfull har jag inte ens velat ta mig ur sängen. Jag vill veta hur det känns, det där som alla pratar om "bakis-kåt".

Och bakfull är ett kul ord.  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2012-12-07 15:27:35 följande:

Nu då?
    Alltså det ser ut som om han knullar sjödraken i nacken.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • GangsterKermit
    lille Birger skrev 2012-12-07 15:27:35 följande:

Nu då?
    Han där bakom? Kissar han på den där grejen? Eller stimulerar han sig? Förvånad
    We are free, where everything?s allowed and love comes first ♥