• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-12-04 11:30:56 följande:
    Haha, höjdarrulle (iaf när jag var typ 13).
    Speciellt just det sångnumret. Vad gäller filmen så blandar jag ihop den rätt mycket med originalet dock så jag komme rinte riktigt ihåg hur bra jag tyckte den var. Men Mel Brooks är alltid lite småkul iaf.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Kakaa

Om ni var tvungna att tilldea en seriekaraktär till alla i denna tråd, hur skulle det se ut då? 

PM - Tarzan.

NG- Modesty Blaise.

Birger - Bamse. (Nallen = Lille skutt)

Agri -  Luftpiraternas Ledare i Fantomen.

Anyrand - Helgonet.

Anton - Punisher.

Ulfas - Baloo i "Luftens hjältar"

Youna (Förlåt men jag kmr inte ihåg hur hon stavade sitt nickname) - Wonderwoman

MrC - Stålmannen.

Kakaa - Herman Hedning. 

• PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-12-04 17:51:08 följande:
    Om ni var tvungna att tilldea en seriekaraktär till alla i denna tråd, hur skulle det se ut då? 

PM - Tarzan.

NG- Modesty Blaise.

Birger - Bamse. (Nallen = Lille skutt)

Agri -  Luftpiraternas Ledare i Fantomen.

Anyrand - Helgonet.

Anton - Punisher.

Ulfas - Baloo i "Luftens hjältar"

Youna (Förlåt men jag kmr inte ihåg hur hon stavade sitt nickname) - Wonderwoman

MrC - Stålmannen.

Kakaa - Herman Hedning. 
    Var tvungen att googla fram Luftpiraternas ledare. Haha ja det stämmer ju rätt bra. Iaf vad som är mest behövligt.

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Kakaa
    PrimitivMan skrev 2012-12-04 18:35:48 följande:
    Var tvungen att googla fram Luftpiraternas ledare. Haha ja det stämmer ju rätt bra. Iaf vad som är mest behövligt.
    Jag har sånt i åtanke.. Jag har suttit och funderat länge på detta.. i 10 min, minst!
  • Agridulce

Hahaaaaa! Underbart Kakaa. Jag kan mer än gärna vara luftpiraternas ledare.
    Ta med Ermenegildo också. Han ser lite ut som Gaston om man kisar.