• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place

Jaha här har ni varit duktiga...fast lite mer action hade ju varit trevligt. Finns det inget att tjafsa om eller ska vi alla kramas?

Gillar din lista Kakaa, men jag har tyvärr ingen koll alls bortom typ...Stålmannen och knappt ens det. 
    Aynrand, Helgonet? Mmm... 

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-05 16:21:37 följande:
    Jaha här har ni varit duktiga...fast lite mer action hade ju varit trevligt. Finns det inget att tjafsa om eller ska vi alla kramas?

Gillar din lista Kakaa, men jag har tyvärr ingen koll alls bortom typ...Stålmannen och knappt ens det. 
    Googla min skönhet.. 
  • lille Birger

Detta var en av de skojigaste dagarna någonsin för NallenNalle ända tills han fick snö innanför koftanGråter, då fick jag trösta honom. Solig

• Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-12-05 16:22:02 följande:
    Googla min skönhet.. 
    helgo.net/templar/

Detta?
    Aynrand är SÅ mycket snyggare.
    Men ja, han gillar snabba motorcyklar och kallar mig snygging  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-12-05 16:22:35 följande:

Detta är Modesty Blaise
    Ptja varför inte...
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-05 16:21:37 följande:

Vi kramaz och myser .

Du skall vara väldigt nöjd med din nominering. Modesty Blaise är typ den läckraste seriehjältinnan. Oftast lite naket ritad också (iaf av vissa av tecknarna). Tror jag tom har dragit en handtralla till de bilderna som ung (det här var alltså innan man hade en dator i varje hem och kunde se på valfri porr när man ville. Enkla bilder och god fantasi fick vi nöja oss med!).
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-12-05 16:29:16 följande:
    Vi kramaz och myser .

Du skall vara väldigt nöjd med din nominering. Modesty Blaise är typ den läckraste seriehjältinnan. Oftast lite naket ritad också (iaf av vissa av tecknarna). Tror jag tom har dragit en handtralla till de bilderna som ung (det här var alltså innan man hade en dator i varje hem och kunde se på valfri porr när man ville. Enkla bilder och god fantasi fick vi nöja oss med!).
    Kjamaz menar du...kjamaz och myzej.

Haha ja jag är nöjd...
    Jag brukade bli lite kåt av bilder och artiklar om sex och samlevnad i tidningen "I Form" som mina föräldrar läste. Jag brukade klippa ur bilder därifrån. Man tar vad man har liksom. Men då var jag uuuung. Sedan snattade jag en porrtidning från en kiosk en gång, det var en bra dag...
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-05 16:25:37 följande:
    helgo.net/templar/

Detta?
    Aynrand är SÅ mycket snyggare.
    Men ja, han gillar snabba motorcyklar och kallar mig snygging  
    nu var det inte utseenden jag går efter.. jag ser inte ut som herman hedning?!