• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-12-05 16:37:08 följande:
    nu var det inte utseenden jag går efter.. jag ser inte ut som herman hedning?!
    Haha ok, berätta varför Aynrand blev Helgonet då!

Det är sant, du är söt. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-05 16:38:01 följande:
    Haha ok, berätta varför Aynrand blev Helgonet då!

Det är sant, du är söt. 
    För att det passar.. jag sa ju att jag bara tänkt på det i tio min.. det var ju inte direkt ubergenomtänkt.. :< FÖRLÅT DÅÅ!!!! 

*sitter och tjurar bakom blomkrukan* 
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-12-05 16:45:05 följande:
    För att det passar.. jag sa ju att jag bara tänkt på det i tio min.. det var ju inte direkt ubergenomtänkt.. :< FÖRLÅT DÅÅ!!!! 

*sitter och tjurar bakom blomkrukan* 
    Men jag menar det ju på ett snällt sätt!
    Genuin nyfikenhet.

Kom fram och blotta dina tankegångar nu. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-05 16:46:01 följande:
    Men jag menar det ju på ett snällt sätt!
    Genuin nyfikenhet.

Kom fram och blotta dina tankegångar nu. 
    Du vill veta hemligheten bakom mina tankegångar? Enkelt..

Dom finns inte..

SJ ab  blir baJS baklänges, det stämmer. logiskt.
  • Nice Girl Wrong Place
    Kakaa skrev 2012-12-05 16:48:13 följande:
    Du vill veta hemligheten bakom mina tankegångar? Enkelt..

Dom finns inte..

SJ ab  blir baJS baklänges, det stämmer. logiskt.
    Haha!

Aynrand skulle nog hålla med om det just nu när han sitter på tåget. Måste nog ringa bara för att berätta det

Förresten - då kan jag ju inte längre vara smickrad över Modesty Blaise.
  • Kakaa
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-05 16:51:02 följande:
    Haha!

Aynrand skulle nog hålla med om det just nu när han sitter på tåget. Måste nog ringa bara för att berätta det

Förresten - då kan jag ju inte längre vara smickrad över Modesty Blaise.
    All tågtrafik är inställt han kan räkna med att få sitta på tuffetuffetåget en stund..

Borde du.. Modisty Blaise är en av mina favoritserier.. du borde känna dig hedrad faktiskt. 
  • lille Birger
    PrimitivMan skrev 2012-12-05 16:29:16 följande:
    Vi kramaz och myser .

Du skall vara väldigt nöjd med din nominering. Modesty Blaise är typ den läckraste seriehjältinnan. Oftast lite naket ritad också (iaf av vissa av tecknarna).

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-05 16:36:47 följande:
    Kjamaz menar du...kjamaz och myzej.

Haha ja jag är nöjd...
    Jag brukade bli lite kåt av bilder och artiklar om sex och samlevnad i tidningen "I Form" som mina föräldrar läste. Jag brukade klippa ur bilder därifrån. Man tar vad man har liksom. Men då var jag uuuung. Sedan snattade jag en porrtidning från en kiosk en gång, det var en bra dag...
    Sorry jag har ännu inte lärt mig FL-språket .

En sån snuskig liten flicka du var då. Satte du in de bilderna i en klippbok sedan? "NGs lilla snuskbok"

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2012-12-05 17:16:03 följande:

Hmm litet huvud stor kropp?