• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-12-12 10:30:08 följande:
    Pretty name, pretty girl, pretty thoughts
    Agridulce skrev 2012-12-12 10:30:31 följande:
    Ska vi börja kalla dig Ess nu då?
    Tack

Haha ja, jag tänkte nästan förestå det till PM. Men han kanske känner sig mer trygg med NG

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Mitt nick hade varit ännu mer talande om jag vågat ha bilden som den var, men i konsultation med "och" kom jag fram till att FL nog inte skulle gilla den.

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Och min FL-paus går bevisligen lysande.
    Jag får väl acceptera att jag kommer hänga här en del och sluta vara så dramatisk. Behöver nog något trevligt som distraherar innan julhelgen gör det. 

• PrimitivMan
    Elle Se Sent skrev 2012-12-12 10:35:56 följande:
    Tack

Haha ja, jag tänkte nästan förestå det till PM. Men han kanske känner sig mer trygg med NG

Haha jag tänkte faktiskt redan på Ess. Eller bara S. Finns ju många bra och passande ord på "S"
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Agridulce

Du får väl bli som jag - periodare. Just nu blir det väldigt lite fl och på tok för lite skoj men det blir väl förändring förr el senare.

• PrimitivMan
    Elle Se Sent skrev 2012-12-12 10:38:17 följande:
    Och min FL-paus går bevisligen lysande.
    Jag får väl acceptera att jag kommer hänga här en del och sluta vara så dramatisk. Behöver nog något trevligt som distraherar innan julhelgen gör det. 
    Haha fast du har ju haft en paus. I en hel dag . Drama queen.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-12-12 10:43:10 följande:
    Haha jag tänkte faktiskt redan på Ess. Eller bara S. Finns ju många bra och passande ord på "S"
    Ess är lite gulligt!
    Agridulce skrev 2012-12-12 10:45:50 följande:
    Du får väl bli som jag - periodare. Just nu blir det väldigt lite fl och på tok för lite skoj men det blir väl förändring förr el senare.
    Ja. Förändring är sannerligen oundvikligt.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-12-12 10:45:50 följande:
    Du jobbar alldeles för hårt. Du behöver relaxa lite tror jag .
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-12-12 10:46:08 följande:
    Haha fast du har ju haft en paus. I en hel dag . Drama queen.
    Ja jo jag vet. Jag får väl acceptera att jag är en sådan där som försöker göra grandiosa "försvinnanden" för att sedan skriva igen inom ett par timmar. Men jag skyller på dig, du fortsatte ju tilltala mig!

Oavsett - så är jag lite off. Eller ganska mycket och det lär inte förändras bara för att jag skriver här. 
  • ulfsas

Hade tänkt att gå på AW på fredag. Café Opera igen. Brukar vara trevligt. Soultrain heter det.

Vad skall ni andra göra i helgen då?