• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

NG  (jag skiter i nya namn, konservativ rödstrumpa så många du vill ha

• Yoyna

I helgen ska vi fira den första av jular. Så alltså julbord, julklänninfar och paket. Osäker på tomten och Kalle Anka men det kan hända att de dyker upp...

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2012-12-12 13:05:35 följande:
    NG  (jag skiter i nya namn, konservativ rödstrumpa så många du vill ha
    Tack. Och tillbaks.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Agridulce
    ulfsas skrev 2012-12-12 12:54:57 följande:
    Hade tänkt att gå på AW på fredag. Café Opera igen. Brukar vara trevligt. Soultrain heter det.

Vad skall ni andra göra i helgen då?
    Var det där en subtil pik uffepuffen?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-12-12 10:50:11 följande:
    Du jobbar alldeles för hårt. Du behöver relaxa lite tror jag .
    Tror inte din uppfattning om relaxa stämmer riktigt ihop med min....... Drömmer
    Naughty by nature
  • straight arrow
    Elle Se Sent skrev 2012-12-12 10:25:19 följande:
    Haha...Förändring är ständigt så man antingen rider på vågen eller dränks under den Allvarligt talat, jag har hetat NG sååå många år och är inte samma NG nu, som då. Dessutom säger detta nick typ allt om mig. De senaste åren och kanske speciellt det senaste, har jag lärt mig väldigt mycket om vad jag känner och inför vad.Jag har ibland trott att jag är lite småkylig, men har fått perspektiv på min passion, intensitet och framför allt mina känslor.Så - hon känner!Jag kommer säker ändå kallas NG i typ 1 år till, så no worries. 

Åh, fint namn. Får vi se den sanna essensen av Elle Se Sent sen?
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-12-12 15:27:44 följande:
    Tror inte din uppfattning om relaxa stämmer riktigt ihop med min....... Drömmer
    Jasså det säger du ?

Kom att tänka på den här gamla 80-tals låten:

Is sex dirty? Only if it's done right
  • och

Jag håller på och gör en lista eftersom det snart är jul.

The hard way is the right way.