• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger

Hej, Yoyna!

Nallen har aldrig varit på en möhippa, men om han skulle gå på en skulle han tycka det var skoj om det var pyjamasparty, alltså att alla partygästerna har pyjamas på sig.

• Yoyna

Hej BJ! Hur mår du?

Jag lovar, för din skull ska vi ha pyjamas på natten! Flanell, inget annat!

• Anton Chigurh

Jag tycker ni skall titta på videon om/på/med Nallen. Den är riktigt jävla bra. Ett mästerverk. Seriöst.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Yoyna

Hej Anton (för att du inte ska känna dig utanför som du brukar )

NG: Tack! Det kommer bli jättebra, jag är bra på att suga. På möhippor.

Och jag tänker på dig oxå

• och
    Yoyna skrev 2013-04-13 23:05:52 följande:
    Hej BJ! Hur mår du?

Jag lovar, för din skull ska vi ha pyjamas på natten! Flanell, inget annat!
    Får jag vara med?

I min nya plan ingår att bli lesbisk, och ett pyjamasparty känns som en ganska bra start.  
    The hard way is the right way.
  • Trust me

Börjar fundera på att gifta om mig så jag kan ha en möhippa. Drömmer

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Yoyna

Och: klart du får vara med!!
    Låter som en bra plan Hur ska du gå tillväga?

TM, vill du besöka Läderverkstaden på din möhippa?

• och
    Yoyna skrev 2013-04-13 23:19:14 följande:
    Och: klart du får vara med!!
    Låter som en bra plan Hur ska du gå tillväga?

TM, vill du besöka Läderverkstaden på din möhippa?
    Jag tänkte försöka se till att få avsmak för män på ett pavlovskt sätt. Så nu behöver jag bara en man som gör mig väldigt illa samtidigt som  han knullar mig. Sen har jag ju inget annat kvar att välja på.

Visst är det en fin plan?  
    The hard way is the right way.
  • Yoyna

Och... Eh, nej? Jag tror, om jag ska vara helt ärlig, att det är en dålig plan. Och med dålig menar jag att den inte kommer att göra dig lesbisk utan något helt annat.